Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Georgi, ráda jsem se s tebou setkala, a teď si znovu proběhla svoji půlku při tvém vyprávění... Následující den jsme jeli na kole z Hvězdy na Praděd přes Ovčárnu a pak na Švýcárnu a zpátky. Naprosto s tebou souhlasím, kopec ze Švýcárny na rozcestí byl takový, že jsem marně pátrala v hlavě, co to bylo za sílu, které mě donutila tenhle kus běžet... jo a přesně - od studánky jsem si taky myslela, že to už půjde dolů a vlnění na hřebenu mě fakt štvalo! ...to jsem ještě netušila, co mě čeká na Ztracených kamenech;-)... přesto to byl jeden z mých nejkrásnějších závodů a běhů, které jsem si užila naplno:-)

1 0
možnosti
Foto

Nápodobně, Zuzko, taky jsem se s Tebou rád zase potkal. Jeseník byl moc fajn. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, běžel jsem taky a můj příběh je krutý. Podělím se o něj brzy. Gratuluji k doběhnutí v limitu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jak to krutý? Koukl jsem do výsledovky a doběhl si ve výborném čase! Téměř o hodinu dřív než já. :-)

0 0
možnosti

J42a35r87a 85R53a56n73k

24. 8. 2015 6:29

:-)R^ jste frajerR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ono to zas takové hrdinství není, ale děkuju. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS