Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Ahoj Georgisi, super počtení. Před závodem jsem se chtěl přebukovat na 30 (bolí mně pata); nakonec jsem se nechal ukecat známým a zůstal mezi 50-tníkáma a otestovat sám sebe. 30.km jsem proběhl v čase cca 3:15; pak začala "zkouška"; už jsem přestal běžet a řešil to rychlou chůzí. V závěru jsem si chtěl pohlídat poslední místo, nějak to nevyšlo. Skončil jsem 11 od konce :-). Můj běžecký život je podobný tvému, začal  v 53 po zhubnutí cca 20kg.

Těším se na tvoje další články.

Laďa

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Láďo, gratuluji k skvělému výkonu. Těch 3:15 na 30 km je moc dobrých na to že to byla teprve půlka závodu - já tam byl ještě o 30 min později :-). A nakonec jsme byl rád za to předposlední místo. I když za námi bylo ještě dalších 40 borců, co to na 30.km vzdalo! Zkus Hostýnskou osmu 8.8. - podobný závod ale delší - 63 km - ale krásný Hostýnské vrchy. Jinak přeji ať ti to běhá a hlavně bez zranění. :-)

0 0
možnosti
ZS

Georgisi, opravdu jsem tě ráda viděla a pořád vyhlížela, kdy dorazíš. Taky jsem měla nerva, když jsi minul občerstvovačku na 30.a já zrovna byla u toho, jestli ti nebude scházet...

Krásný výkon!

Příští rok půjdu dětskou trasu číslo 3, tedy třicítku... letos jsem dala jen 20. Ale byla to nádherná akce!

2 0
možnosti
Foto

Já jsem tě taky rád viděl Zuzko! Byla to vzpruha od tebe! Ta občerstvovačka byla v pohodě, za chvíli pod Tanečnicí byla další :-). Ta bouřka na konci byla horší, ale na to už jsem po H8 a Yes. maratonu snad i zvyklý. :-)

0 0
možnosti
DK

Škoda, že neumím používat klávesnici jako autor blogu. Hned bych napsal podobný o tom jak jsem bojoval na 24h běhu, nebo jak jsem běžel letošní první půlmaraton a z něj pospíchal do divadla. No možná poberu odvahu a za 14 dní napíšu něco z dalšího půlmaratonu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Super zážitek z Valach R^fandím všem, kdo se na takovou cestu vydají. Vím o čem mluvím, mám  takového syna-nadšence:-) 

Už jsem o něm psala v předchozím blogu :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.