Diskuse

Běžet Lavaredo s Tonym Krupickou? Zážitek k nezaplacení!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Výborná reportáž, jako kolega běžec smekám před každým, kdo dokončil a nedivím se těm, kdo případně nedokončili. Osobně bych se na nějaký sportovní výkon vykašlal a jen si vychutnával atmosféru a přírodu. Ostatně jako vždycky :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc. Na čas jsem se vykašlal přesně v okamžiku, kdy mě poprvé Dolomity uchvátily, což bylo cca už na 9. km. Jinak další fotky ze závodu veřejně na mém FB :-)

https://www.facebook.com/georgis.fasulis/media_set?set=a.1512565418955950&type=1

1 0
možnosti

Ten předzávodní triatlon... to by mě zabilo :)

A co by to byl za zápisek závodu bez alespoň jednoho Baníku :)

Jak Honza povídal o tom občerstvení v úterý, myslel jsem, že sis to dal až po doběhu :-) Jinak ale gratuluju a smekám. O tomhle se mi zatím může jen zdát.

2 0
možnosti
Foto

Díky Libore, myslím, že by to od nás Rungo běžců zvládl každý. Je to takzvaně jen  o tréninku, jak mi řekl i Peter triatlonista při závodě a my rungo běžci trénujeme poctivě, ne?  :-)

No, to občerstvení  bylo po 23 km. Ráno jen trochu snídaňové kaše s broskví pak jeden gel a jinak nic a pak přijde italské občerstvení s parmazánem, italským salámem a jinými dobrotami, zaleješ to colou a RedBullem a na problém do dalších km máš zaděláno :-). Zkušenost pro příště. Ten Red Bull jsem, objevil až po té cole a vzpomněl si, že mi hodně loni pomohl, tak jsem si ho musel dát. :)

Myslím si, že ta pravá zkouška bude, jestli mě odvaha neopustí, až příští rok na těch 120 km! :-)

1 0
možnosti