Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky popsané R^ Příští ročník se nenechám na občerstvovačce při běhu zpět předběhnout :-) .....hlavně si doufám opět hned na devátém km nezvrtnu kotník :-/

0 0
možnosti

Taky jsem to chtěl vyzkoušet, ale bál jsem se, že se po... :-P

0 0
možnosti

Ahoj Jirko, moc hezky jsi popsal to příjemné utrpení. Myslím, že to byl úctyhodný výkon. Hodně zdaru do dalších běhů.

0 0
možnosti
Foto

Miloši, díky moc ☺

0 0
možnosti

Buďte rád, že na Vás červená řepa nepůsobí jako na mě... jím ji poměrně často, nikoli z důvodu zrychlení se (tady už asi nepomůže nic;-D), a má na mě silně projímavé účinky, ovšem jenom při běhu. A to mi asi potvrdíte, že krok nezrychluje, spíš naopak, že ;-)

Hodně štěstí v běhu:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS