Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Rv Myslím, že i jako vtip se tento článek naprosto nepovedl.

0 1
možnosti
Foto

Jistý osvícený diktátor ,,kdesi" povíšil korupci na státní systém a od té doby to tam fungovalo. I když teda ne na věčné časy:-)A jinak,,,voko bere", tak i u nás velký kombinátor po jednadvaceti letech opět očistil kapitál. Prej něco jako aboulice, amnestice, či tak, nějak se mi to asi plete ;-)

1 0
možnosti
JH

ze začátku jsem si fakt myslel, že to myslíte vážně :-) docela dobrý

1 0
možnosti
JL

Opřel jste se o amnestimana, to Vám tady nemůže projít.

2 0
možnosti
HM

R^k podpisu ještě chybí vedle VK ..také MZ..!!

2 0
možnosti
Foto

Ano, ten samozřejmě také, i když se dnes všemožně snaží dělat jako by se ho to netýkalo. :-)

3 0
možnosti
PR

;-D tak to je hodně dobrý vtip. Vy budete asi příbuzný nebo dobrý kámoš někoho z těch odsouzených, jinak tomu článku nerozumím.

0 1
možnosti
Foto

Ano, trefil jste hřebíček na hlavičku. Jsem jejich bratr, vlastně bratranec, néé, čo to tárám, jsem samozřejmě jejich KMOTR. :-)

2 0
možnosti
Foto

No já si myslím, že můžeme být rádi, že aspoň někde je policie schopna vyšetřit ekonomickou kriminalitu velkého rozsahu a že tam existuje soud, který ji také dokáže odsoudit.

2 0
možnosti
ZB

Článek autora i jako fór je hodně hloupý.

1 2
možnosti
PP

P74e82t48r 89P49a87v66e52l

11. 10. 2013 14:06

Jestli to byla nadsázka, tak pěkný článek... Jestli myšleno vážně... ale to si myslím, že určitě ne... ;-)

2 0
možnosti
Foto

No to snad nemyslíte ani trošičku vážně! Že bych něco takového mohl myslet jen trošičku vážně.:-)

1 0
možnosti
PK

;-D;-D;-D... hrdinové R^ ...... ti nejschopnější R^ ..... ;-DR^

6 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.