Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A určitě neprohloupíš :-)

0 0
možnosti

Zdar Jiříku, moc pěkně napsané. Hlavně ten závěr byl tak napínavý, že jsem nemohl odtrhnout oči. Ještě to chtělo doplnit cílovou fotografii pro porovnání se startovní. Ale jinak moc gratuluji, zajisté pěkný výkon.R^[>-]

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzíku, děkuji za reakci. No, já to prožíval hodně silně :-).

Cílová fotografie těsně po doběhu není, možná něco zveřejní organizátor na svém webu. Díky moc za gratulaci. Nakonec jsem skončil ve vysněné první stovce na "hezkém" 91. místě. Pravda, odstartovalo 102 závodníků, ale i tak ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.