Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bucharovic

30. 8. 2010 12:08
.

Já si myslím, že každý normální člověk s pudem sebezáchovy by se před ten kamion po připojovacím pruhu netlačil. Vždyť přes ten kamion není vůbec vidět a tak, jak píše správně Georgis v článku, nemůžeme vědět, jestli vedle toho kamionu nejede další auto, které se zařadí před něho přesně ve chvíli, kdy se o to pokusíme i my a už je průšvih... Nikdo nikdy mě nemůže přinutit, abych udělal takovou hovězinu, i když je to třeba ve vyhlášce povolené. Prostě je to riskantní manévr a to riziko za výsledek nestojí. Klidně se hlásím k těm ,,hlupákům", co raději přibrzdí a zařadí se za kamion. V.Kroupa

0 0
možnosti
UB

Chytracisko

30. 8. 2010 18:37
Re: .

podstatné je, jestli dotyčný ví, že podle pravidel může. Pokud to ví, odpoví správně a je to.

0 0
možnosti
B

barman

30. 8. 2010 11:52
Nesouhlasím

idiotů potkávám na silnicích dost a to i bez ČT. Přiznávám, že bych udělal chybu v otázce č.3, zpomalil bych a zařadil za kamion a pak teprve předjel.

0 0
možnosti
JZ

Zivan

30. 8. 2010 12:06
Re: Nesouhlasím

Zasada defenzivni jizdy "To stihnes vole, slapni na to" ;-D

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

30. 8. 2010 11:51
díky za reakce

Díky za reakce, omlouvám se, že už nebudu moci dnes odpovídat - časová zaneprázdněnost. Přeji všem hezký den a těm, co si hůl vždy najdou, tak taky :-))

Nechtěli by se se mnou na silnici potkat, tak to by neměli jezdit vůbec, neboť takto odpovědělo 3/4 celkem reprezentativního vzorku (11.000). Tzn. že se s takovými potkávájí denně - jsou to 3 auta ze 4, které potkají. :-))

0 0
možnosti
S

Shackall0

30. 8. 2010 11:56
Re: díky za reakce

Když si ta zadání čtu pozorněji, musím přiznat, že jsem trochu ujel - otázka "smíte předjet" u dvojky je opravdu zcela nesmyslná ;-) Bude se ta "Autoškola" ještě vysílat?

0 0
možnosti
MBI

nebolševik

30. 8. 2010 11:42
já se na to díval

asi šedesát vteřin, pak mne to odrovnalo. Celý pořad byl v zásadě nesmysl - má-li o tom někdo pochybnosti, ať si vyzkouší nějakou počítačovou hru se závodními auty a pak se jde posadit do skutečné nadupané káry. Dělat testy podle animace, navíc tak blbé, jako byla tato je podle mého soudu nejlepší cesta k nějakému maléru, tedy pokud to někdo vezme doopravdy. Zlatým hřebem je pak  instruktor pan Patera. Pokud tomu správně rozumím, on je patronem všech těch autoškol, které vás naučí držet volant levou rukou na jedné nebo druhé hodině, sedět zhroucený nad  fofrklackem jako po mrtvici, na dálničních nájezdech pěkně zvolnit až zastavit, na křižovatkách začít řadit až když je tam zelená aspoň pár vteřin, pak po rozjezdu zase  ubrat plyn nebo dokonce začít na té křižovatce, vlastně za křižovatkou, dávat přednost chodcům na přechodu se světly - a tak dál. (A mimochodem, jezdím sice dost málo, asi 60 tisíc km/rok, ale stopku na dálnici jsem neviděl, kromě případných oprav silnice, samosebou.)

0 0
možnosti
PV

Pavel57

30. 8. 2010 13:33
Re: já se na to díval

Stopka bez připojovacího pruhu je trvale umístěna např.na nájezdu Olšany na silnici pro motorová vozidla mezi Olomoucí a Prostějovem ... (pro tyto silnice platí stejné předpisy jako pro dálnici)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

30. 8. 2010 11:28
.

Ahoj. Přesně jsi to popsal. Já si dokonce vzal při testu brýle, který mám i při řízení. Televizi mám (asi) 70 cm v úhlopříčce a stalo se mi dokonce, jsem, nerozeznal, když v testu na palubce blikaly blinkry, takže jsem vůbec nevěděl, že jako chci odbočit. Byla to šaškárna - škoda peněz.:-(R^ V.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

30. 8. 2010 11:52
Re: .

Díky Vláďo, i já si bral brýle, co si beru za volant. Bylo to marné :-))), červenou tečku na mé 10 let staré TV jsem za stopku v tu chvíli nepovažoval. :-)

0 0
možnosti
ML

marecek.00

30. 8. 2010 11:24
městská dálnice

Cituji: "Tu 4. chybu beru na sebe, nevšiml jsem si, že při jízdě po dálnici se v dáli v animaci blyští jakási cedulka! Byla to obec a měl jsem snížit rychlost na 80 km/hod. Osobně jsme se s něčím podobným nesetkal, pokud vím, tak na dálnici bývají v takových případech vždy kulaté, rychlost omezujicí značky."

Prosím pozor, takových je více! V Brně vím přinejmenším o dvou, v Praze taky jsou. Městská dálnice má zásadně rychlost 80 km/h, pokud není upravena jinak.

Nakonec, pokud si člověk zopakuje podobná zapomenutá pravidla, třeba celý ten tyjátr přece jenom k něčemu byl ;-)

0 0
možnosti
PV

Pavel57

30. 8. 2010 13:39
Re: městská dálnice

Pokud vím, v Praze i v Brně v místě kde se projíždí obcí a je umístěna značka obce už nejde o dálnici, ale o silnici pro motorová vozidla (i když, pravda, pro ni platí stejná pravidla jako pro dálnici). Průtah D1 Brnem je sice dálnice, ale tam zase není ta tabulka s názvem obce ...

0 0
možnosti
MH

babca

30. 8. 2010 11:19
článek jak vystřiženej z partesu!

Jsem b.l.b., sám se k tomu přiznávám, ale svést to musím na někoho jiného, nejlépe na toho, kdo ze mne (poprávu) blba udělal. Pane, Vás bych na silnici vážně potkat nechtěl!

0 0
možnosti

ajsek

30. 8. 2010 11:26
Re: článek jak vystřiženej z partesu!

R^ souhlas, je to ubrečené; já se na to nedíval, ale z logiky autora plyne, že test byl nesmírně složitý; pak je tu výborná zpráva - máme mezi sebou 20% géniů, kteří tím obtížným testem plným chytáku prošli, to je opravdů skvělé;  zcela jistě bych to 25 let po autoškole taky neudělal, protože používám na silnici spíš zkušenosti; důležité je, aby chytáky nepoužívali policajti, pokud je má ČT v nějakém zábavném pořadu, to neřeš; :-P

0 0
možnosti
B

BWooley

30. 8. 2010 11:11
Neberte to tragicky

Jestli jste udělal nějakou hloupost, tak tu, že se na takové pořady díváte a ještě se jich aktivně zúčastňujete. Bylo by zajímavé zjistit, kolik peněz stála příprava takového pořadu. ;-)

0 0
možnosti
AH

alex hart

30. 8. 2010 11:25
Re: Neberte to tragicky

Případně taky to, kolik inkasovali za všechny ty SMS.

0 0
možnosti

Libri

30. 8. 2010 11:08
pořad jsem moc nesledoval, ale úplně mě odradila

scénka, kdy animace zastavila na světelné křižovatce, ale semafor pro odbočení vpravo zmizel z obrazovky, když se tam před tím mihl jen na okamžik, aniž by bylo zřejmé kam auto pojede. pak byl vidět pouze semafor pro přímý směr, ale otázka se ptala právě na odbočení. v reálu mrknu doprava a stačí zlomek vteřiny abych sitauci vyhodnotil správně. pochybuju, že se někdo rozhoduje podle toho jak byl všímavý a co si pamatuje z celkového pohledu dopředu, než před křižovatkou zpomalí, nebo zastaví

0 0
možnosti

Libri

30. 8. 2010 11:03
dva nebezpečné nájezdy na dálnici znám,

a myslím že je mohli naprojektovat jen idioti. jeden je v Brně na nájezdu od Bratislavy směrem na Olomouc. další je v Jihlavě při nájezdu do Brna (tady je pravda, že se to nenapojuje přímo na dálnici,ale nejprve na dva pruhy které přivádí k dálnici nájezd od Havlíčkova Brodu ,ale v obou případech nájezd bez jakéhokoli připojovacího pruhu ústí přímo do rychlého pruhu. dávat tam značku STOP, je zbytečný alibismus. kdo tady nezpomalí až do skoro zastavení, je šílenec. stejně šílená je pak snaha z nuly bezpečně vplout mezi auta jedoucí normální rychlostí

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.