Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Graetar

1. 9. 2010 14:37
Souhlas

K té stopce musím říci, že jsem dlouhou dobu neměl ponětí, že podobná zhůvěřilost někde existuje. Narazil jsem však na ni při napojení D11 na mladoboleslavskou výpadovku v Praze. Musím říci, že jsem (na rozdíl od testu) normálně zastavil, neboť jsem ji (na rozdíl od testu) včas viděl. Co se týče smysluplnosti tohoto řešení, rád bych jej okomentoval, ale dukáty si šetřím na důležitější témata, jeho autoři by však zasloužili přijít o řidičáky.

0 0
možnosti
JH

Schmouddle

1. 9. 2010 20:27
Re: Souhlas

Z D11 na R1 je normální připojovací pruh. Asi mluvíš o nájezdu z Chlumecké.

Ještě aby Tě napadlo zastavovat na nájezdu D11/R1, tam je 80 kmh a ti za Tebou by asi nebyli nadšeni..:;-)

0 0
možnosti
JD

Janulice78

1. 9. 2010 14:24
jeste

jedna takova pekna tam byla (jsem dosud neridic), neco o krizovatce, ale me vozidlo vypadalo, jako by jelo v protismeru a v zrcatkach nebyla zadna znacka, o kterou slo, videt. Asi ji tam zapomneli primalovat.

0 0
možnosti
PS

PBPB45504550

1. 9. 2010 13:43
POTREFENÁ HUSA NEJVÍC KEJHÁ.

   Nemám čas sledovat různé testy.Jelikož jsem řidič,nebo se jako mnoho z Vás za něj považuji se zájmem jsem si přečetl PŘIPOMÍNKY včetně Vašich odpovědí. Vzhledem k některým připomínká musím konstatovat,že někteří rádoby odborníci ze sebe sami dělají idioty.I takovýto test odhaluje řidiče,kterým se nedostává dostatek soudnosti a bystrého uvažování v silničním provozu.Z vlastní praxe při najetí 1,5 mil.km na evropských silnicích bez nehody vím,že většinou takoví řidiči jsou při svém uvažování a rádoby řidičských schopnostech a "ZNALOSTECH" největším nebezpečím v silničním provozu.Proto některým doporučuji vrátit včas řidičský průkaz,nebo si autoškolu zopakovat ve vlastním zájmu.Test dobře odhalil různorodost vlastností ůčastníků silničního provozu,ke kterému by měl každý přistupovat s dostatečnými znalostmi,s pokorou a se schopností  bystře posuzovat a VIĎET(!) okamžitou situaci.Já sám vím,že se stále učím.PŘEJI VŠEM I RÁDOBY ŘIDIČŮM MNOHO NAJETÝCH km BEZ NEHOD.

0 0
možnosti
LD

l.dosko

1. 9. 2010 14:31
Re: POTREFENÁ HUSA NEJVÍC KEJHÁ.

Musím napraosto souhlasit s kritikou rádoby řidičů. Na druhou stranu, i když jsem pořad neviděl, tak z ukázek zde v článku by mne to asi také mátlo. Na druhou stranu jsem si jist, že v ostrém provozu bych tyto situace vyhodnotil správně. Těžko z nějakého obrázku posoudíte, zda se zařadíte před kamion, či za něj. Toto nejde řešit na papíře, ale až v konkrétní situaci. Nelze to paušalizovat. Zvláště když se vám na konci vyloupne stopař, či idiot, který zjistí, že rovna u tohoto kamiónu svou 1.2 přecenil a než aby ještě 100m pokračoval odstavným pruhem, tak prostě zastaví...

Odpověď se stopkou bych rovněž odpověděl špatně, protože na videu jsem viděl jen dej přednost v jízdě. Dodatková tabulka nebyla ani postřehnutelná natož čitelná. Ale docela mne zarážejí slova zkušeného instruktora, který tvrdí, že auta tam lítaj 130 km/h. V těchto případech bývá vždy rychlost na dálnici snížena na 80 km/h.

A i když bych na té stopce zastavil, kolikrát mi to přijde mnohem nebezpečnější, než se zařadit

0 0
možnosti
A

acotakhle

1. 9. 2010 13:23
Nejenom ČT, tady z nás dělá idioty kdekdo,

vládou počínaje. Ač ateista, říkám: kéž by nás Pán při zdravém rozumu zachovati ráčil ![>-]Rv

0 0
možnosti
PM

petrik1960

1. 9. 2010 11:46
A co jste čekal

vždy, když se novinář zabývá odbornými tématy je to šílené. problematice řidičů se věnuji bezmála 30 let. tak jsem se ze "zdravotních důvodů" raději nedíval. A dobře jsem udělal.

0 0
možnosti
HP

-hp-

4. 9. 2010 21:36
Re: A co jste čekal

Jak to muzes vedet, kdyz ses nedival? ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
H

honziiik69

1. 9. 2010 10:33
ČT - královna bulváru

Mimochodem, tento pořad jsem ani nedosledoval do konce.

ČT - děkujeme za krásné a účelné zhodnocení našich koncesionářských poplatků a že z nás všech udělala blbce :-P

0 0
možnosti
H

honziiik69

1. 9. 2010 10:28
povedený článek

Nádherný rozbor. Absolutně souhlasím R^

Aspoň je v mediální okurkové sezóně o čem diskutovat, hmm? ;-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

4. 9. 2010 16:33
Re: povedený článek

Díky :-)

0 0
možnosti
JV

Jan Vrana

31. 8. 2010 17:56
Narodni sport

Delani idiotu z lidi je asi nasim narodnim sportem. Na druhe strane si myslim, ze hodne lidi opravdu neumi ridit, ale z uplne jinych duvodu. Problem nevezi v neznalosti nejakych hloupych znacek, spise jde o nedostatky ve sledovani provozu na silnici a ve zbytecne agresivite. 

0 0
možnosti
L

Leff

1. 9. 2010 14:02
Re: Narodni sport

tak agresivita je pro život důležitá!! ;-)

Ale tu opravdovou agresivitu na silnicích moc nevidím - většinou jsou to jen kousky zamindrákovaných jedinců co se navíc nedovedou ovládat. Po vystoupení z auta je 99% z nich uplně a naprosto bezvýznamná..!! :-D

0 0
možnosti
E

experience

31. 8. 2010 15:13
S rozborem naprosto souhlasím.

Ale nemyslím, že šlo o záměr. ČT už léta klesá na úroveň bulváru, jen se snaží mu dávat ušlechtilejší nátěr. Ten pořad byla obyčejná estráda typu "jak z ... uplést bič". O žádnou dopravní osvětu nikomu nešlo.

0 0
možnosti
JK

Keltman4u

31. 8. 2010 14:54
Máte pravdu

Podle byl celý pořad skrytou reklamou na plasmové a LCD televize s úhlopříčkou 100+ ve FULLHD rozlišení:-)

Jinak ohledně té dálnice bez připojováků, tak to jsou všechny nájezdy na dálnici v Brně a upřímně tam kdyby člověk zastavil s autem o obsahu menším než 1,8 tak nemá šanci se bezpečně rozjet. Auta s vyšším obsahem mohou zastavit a ve volném místečku protočit kola a vyjet se spotřbou 25l/100km na dálnicu.

Jo k poslední otázce, pokud ten náš slavný kamion nemá druhou sadu kol, tak je opravdu konec jeho přívěsu na úrovni začátku mého auta a opět stihnout to bezpečně v připojováku mohou jen auta na 1,8 turbodiesel:-D  na spotřebu se neptejte, protože české připojováky jsou na takové předjíždění malé.

0 0
možnosti
RH

Renis

31. 8. 2010 16:34
Re: Máte pravdu

LCD televize s úhlopříčkou 100+ ve FULLHD rozlišení:-) nepomůže. Takovou mám a vyděla jsem tam taky prd a né stopku. A s tím najížděním na dálnici máte pravdu. Je to někdy adrenalínový zážitek. Já ač nevěřící se vždy předtím pomodlím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.