Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

cvlad

3. 9. 2010 11:52
Souhlas.

R^

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

4. 9. 2010 16:30
Re: Souhlas.

Díky.

0 0
možnosti
FP

Feher Pal

2. 9. 2010 21:02
Obávám se,

že jste ze sebe idiota udělal už aktivní účastí v té (zřejmě) hovadině. Budiž vám útěchou, že jste v tom (zcela jistě) nebyl sám. Ovšem večery se dají trávit i jinak, příjemněji než zíráním na bednu. Zkuste to. Stojí to za to. (Autoškolu národa jsem fakt neviděl a nemrzí mne to)

0 0
možnosti
L

lejnok

3. 9. 2010 17:43
Re: Obávám se,

R^

0 0
možnosti
EK

fitzie

2. 9. 2010 19:22
kdepak, to si berete moc osobně

nikomu nešlo o zpochybnění Vaší intelektuální úrovně. jen o těch 45 kaček za smsky, krát (kolik že to bylo účastníků - 100 000?). To máme pěkných 4 500 000 korunek mínus cena toho červeného křápu (do melounu) = slušný výděleček.

0 0
možnosti
JP

pepito

2. 9. 2010 15:15
Kdo je idiot?

Přikláním se k názoru, že autor blogu. A že s ním i 80% české populace? Ano, to odpovídá "bezpečnosti" provozu na našich silnicích....

0 0
možnosti
DZP

dArtagnan z Plzně

6. 9. 2010 9:38
Re: Kdo je idiot?

Co pořád všichni máte s tím sebemrskačstvím? Neříkám, že situace na silnicích je úplně ideální - to mimochodem není nikde, ale že bych zrovna s každým nastartováním auta se šíleně začal bát o svůj život, to rozhodně tvrdit nemohu. Možná mám štěstí, možná v západních Čechách je to jiné, než ve zbytku ČR, ale situace, že mi někdo "oprasí" tak, že musím jít třeba prudce na brzdy nebo točit volantem jako pilot F1 se mi stává tak jednou za několik týdnů. Možná budu teď za cynika, ale myslím, že že na to, že každý den vyráží několik milionů lidí autem, z nichž většina jsou amatéři (nemyšleno pejorativně, ale já třeba se řízením skutečně neživím), zemře za den v průměru cca jen 1 člověk, není tak špatný výsledek.

0 0
možnosti
KS

Equus

2. 9. 2010 10:04
Je to tak

Na animacích jsem taky neviděl ani tu stopku ani kamion v protisměru. Možná to byly animace na plátno v kině. A když se připojuju na dálnici a jede tam kamion, taky ho nechám přejet a zařadím se za něj. Na jeho konec vidím v zrcátku, ale co se děje v pruhu vedle kamionu bohužel nevidím.

0 0
možnosti
LH

KalamityJanet

3. 9. 2010 21:55
Re: Je to tak

R^ přesně, co když jej zrovna někdo předjíždí zleva a rozhodne se zařadit ve stejný okamžik jako já?

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

2. 9. 2010 8:11
Pořad jsem neviděl,ze mne tedy nic ČT neudělala...

:-)

0 0
možnosti
P

Pamela

2. 9. 2010 7:42
To se musíme pořád durdit.

Snad to byl zábavný pořad.

0 0
možnosti
P

Pavlik-oz

1. 9. 2010 23:49
kecy

proste si priznejte, ze stejne jako vetsina naroda neumite dokonale ridit a je to. bez zbytecnejch vymluv. budte rad, ze jste se neco dozvedel. 

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

4. 9. 2010 16:31
Re: kecy

Já myslím, že dokonale neumí řídit nikdo. Nebo vy snad ano?

0 0
možnosti
PM

mfdnes-bulvar

1. 9. 2010 21:22
idiota ze sebe dela autor

pane falusisi, nekolik poznamek:

1. dej prednost s dodatkovou tabulkou: temer vzdy je na dodatkove tabulce pod touto znackou uvedeno, ze bude nasledovat po nekolika metrech stopka, tudiz ani neni treba videt, co na dodatkove tabulce je, ani neni treba videt v dalce stopku (tu vasi tecku) a lze z nabizenych moznosti snadno vydedukovat spravnou odpoved

2. stopka pri najezdu na dalnici je celkem casta v Polsku. to ze vy do Polska nejezdite neznamena, ze takove najezdy na dalnici neexistuji

3. nevite,kolik smite jet po dalnici v obci? hm, smutne. a opet - takovych useku se da potkat celkem dost

4. test jsem si spustil na notebooku a z 20 otazek jsem odpovedel 19 spravne - podotykam, ze na notasu to bylo videt zrejme hure nez v TV, takze zkuste nejprve hledat chyby u sebe, ano?

0 0
možnosti
IF

101010

3. 9. 2010 21:21
Re: idiota ze sebe dela autor

Pamatuji si, že na dálnici v Polsku jsem narazil na křižovatku řízenou semafory a to byl fakt horor, přechod pro chodce.

0 0
možnosti
JD

chosemario

1. 9. 2010 20:30
Nesouhlas

nepotřebuju TV testy abych zjistil že čeští řidiči jsou absolutně nejhorší na světě, taky jsem český řidič jezdím jak nejlépe umím a stejně si myslím že řídím hrozně. Je to prostě ta zkušenost z řízení na našich cestách všichni to dělají tak proč to nedělat taky v 90% případů dodržím pravidla a pak se něco stane a překročená ryhlost v obci nebezpečná vzdálenost od vozidla přede mnou předjíždění když nic nevidím a tak. Prostě jak jsem vyrozuměl uplně stejně jako autor článku, to musí být taky dobrý střelec. Ale ty připojovací pruhy jsou uplně jasné a vysvětlení toho odborníka z tv naprosto logické nevím čemu se diví autor.

0 0
možnosti
PZ

Psí zadek

4. 9. 2010 19:40
Re: Nesouhlas

"čeští řidiči jsou absolutně nejhorší na světě" ;-D prosím vás a to tvrdíte na základě čeho? zajeďte si do Asie

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.