Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

ununun

2. 1. 2010 9:50
Trapný, víc jak Véna

No, moc zábavný to nebylo, v polovině už nešlo pokračovat dál. Chtělo by to napsat aspoň malinko vtipně, takhle bez to nemá vůbec smysl.

0 0
možnosti
CC

cekon

2. 1. 2010 9:37
Hmmm

Kdoví jestli Roman pošle synáčkovi zase 100 miliónů, když se musí šetřit...

0 0
možnosti
JM

JUDr. madqwert

2. 1. 2010 9:28
dobre jsem se pobavil

R^;-D

0 0
možnosti
B

basniklidu

2. 1. 2010 9:27
Jeste bych

pridal vyrok z minulosti jenz potrebuje prelozit do cloveciny "bylo by dobre aby v dobe privatizace ekonomicke zmeny predbihali zmeny legislativni" coz v prekladu znaci "radsi at se to rozkrade nez abychom tvorili zakony na ktere neverim"

0 0
možnosti
FM

František Matějka

2. 1. 2010 9:11
Dobré ráno, pane autore.

To už jsem se takovým stal středem Vaší pozornosti? Zkuste to sám, vlastním tahem na branku. Abyste byl v obraze a měl relevantní informace: O silvestra jsem nepil, hlídal jsem své spící děti a kočku z útulku, aby se neprobudily díky ohnostrojům a petardám (a kdyby, abych byl u nich), a také jsem netančil. Proto jsem i mohl dovolit ten luxus a být nejen rychlý, ale i střízlivý tělem i duchem...  ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.