Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 12:14
Ok

Díky

Ok, vím, proto se taky na tebe nezlobím. :-)

Tykání beru a jak ti mám říkat? Sire nebo Humprey?

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 12:16
Re: Ok

Patřilo Siru Humpreymu pod jeho příspěvek. Fakt jsem už střízlivý, ale systém diskusí asi eště né. :-)

0 0
možnosti
BH

BoboHml

2. 1. 2010 12:08
hmmm...........ale jo

R^

0 0
možnosti
VC

vena65

2. 1. 2010 12:05
Jako vtip

pro lidové vrstvy budiž, ale jinak? Docela by mně zajímalo jak jste to myslel s tím

"k tomu mi dopomáhej bůh" Toho by jste si opravdu ale opravdu do huby brát neměl.

Jednu pravdivou větu jsem ale našel:

"Ostatně říkám vám to všem už 20 let, ale je to marný, je to marný, je to marný."

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 12:13
Re: Jako vtip

Právě jsem na to odpověděl o příspěvek níž panu Ševečkovi.

Jako skoro ateista si občas beru do huby i horší věci než jen Boha. :-) 

Nepochopil jsem: "pro lidové vrstvy budiž, ale jinak...?". Koho mimo lidí jste měl ještě na mysli? ;-) Já bych ty "lidové" vrstvy zas tak nepodceňoval. :-)

Zakončím jednou filmovou hláškou: "Lidi nejsou hloupí, nejsou..." Jestli pak víte z jakého filmu?

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

2. 1. 2010 11:43
budu psát pravdu, pravdu a nic než pravdu. K tomu mi dopomáh

No, ta Vaše pravda, pane Fasulisi, je poněkud ...

Snad se ty dvě třetiny občanů, kteří nejsou úplnými pitomci, nebudou řídit Vašimi názory.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 12:08
Re: budu psát pravdu, pravdu a nic než pravdu. K tomu mi dopomáh

Pane Ševečku, o jaké pravdě mluvíte? Co je to pravda? Můj názor? A vše ostatní je lež?

Víte, ohánění se pravdou nemám rád, proteklo kvůli této zaklínáné floskuli už hodně krve.

Ahá, vy máte na mysli "pravdu" z mého loga, pak jste nepochopil, že i to je míněno jako nadsázka, legrace (většinou to klišé známé z am. filmů lidé jako legraci pochopili) - právě z důvodů, jež jsme Vám uvedl výše. Nemám prostě rád zaklínáním se pravdou. Nikdy jsem na svých blozích či v diskusích nepsal, že mám pravdu, vždy jsem psal jen, že podle mého názoru..., myslím si apod. Ti, co o sobě nepochybují, se často mýlí právě kvůli absence zpětné vazby (mmch právě VK patří k těm, kteří nikdy o svých slovech nepochybují).

Tím vaším dělení národa na 2/3 : 1/3 máte zřejmě na mysli oblíbenost VK u veřejnosti. Možná máte špatná data, pokud vím, loni klesla oblíbenost VK někde k 55% - to je sice hodně, ale pořád to nejsou 2/3 spíš mírná nadpoloviční většina. A ta druhá, menší půlka jsou u Vás opravdu všichni pitomci?

0 0
možnosti
V

varsolim

2. 1. 2010 11:30
Neomylny

Klaus si skutecne mysli,ze je neomylny.To si jiste myslet muze.Co je ale horsi,ze vetsina naroda s jeho myslenim souhlasi.Muzeme si divit,ze Hitler vymyl mozky nemcum,kdyz Klaus je vymyva nam.A nas narod,se nedokaze branit.Fandi a obdivuje naseho nadstranickeho prezidenta.Nas byvaly prezident   je uznavan mezi stovkou nejvetsich myslitelum sveta.Jsem presvedcen, ze  Klaus by se nevesel ani do prvni miliardy.Je mozne se divit,ze rusove si zvoli Putina slovaci Fica,kdyz my mame Klause?On je snad i chytrej,ale k cemu chytrost,nenili podporena moudrosti?Ke skode nas vsech!Svet ma mnoho chytrejch,ale minimum moudrejch.

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

2. 1. 2010 11:18
Ta nenávist vás užírá - vážně s tím už něco dělejte

PF2010

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 11:46
Re: Ta nenávist vás užírá - vážně s tím už něco dělejte

Sire Humprey, to přece není nenávist. Kdyby mě to užíralo, nedělal bych sií z ní legraci, nedokážu dělat si legraci z něčeho, co mě užírá.

To, co jsem napsal, je jen nadsázka a satira. Netvrdím, že dobrá, ale to je přece vždy relativní - někdo se u Zeleného raula řeže smíchy, někdo je znechucený, někomu nepřijde vvtipný, ale jinak je mu lhostejný. 

Pokud ji (satiru)  začneme potírat, jsme na nejlepší cestě k totalitě, nebo alespoň k Putinovi. Předpokládám, že byste to nechtěl. Hezký nový rok.

0 0
možnosti
V

VašekIV

2. 1. 2010 10:44
Re: Vy jste opravdu šmejd

autor článku (Fasulis) je asi poněkud duševně zakřiknutý.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

originalni_demokrat

2. 1. 2010 10:11
.

;-D

0 0
možnosti
FR

lipsky

2. 1. 2010 10:08
trefné

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
M

medlinka

2. 1. 2010 9:55
dost dobrty

R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.