Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

Stobka

2. 1. 2010 14:57
Kdyby to aspoň tak blbě nečetl z papíru

Měl si nechat instalovat čtecí zařízení na kameru,aby vypadal inteigentněji. Můj 20tiletý syn se jen chytal za hlavu,jak může tak pokrytecky mluvit o krásných vztazích v rodině, když zahýbá manželce. Tuší vůbec ten důchodce, jak ho nemá dnešní generace maturantů ráda?

0 0
možnosti
OL

kocourek-černý

2. 1. 2010 14:37
Musel by kritisovat sám sebe...

Vźdyt on sám byl strůjcem a je duševním otce situace ekonomické a politické v České republice. Stačilo by tehdy vytvořit funční právní system a patřičnou exekutivu. Trochu počtení o negativní svobodě a pozitivní svobodě (Kant) by nevadilo jemu a všem našim slavným poslancům, kteří se považují jako neomezení vládci této země a vydavají zákony které nemají hlavu ani patu. A kdo s tím začal. Přece pan V. Klaus. Jeho zastaralé ekonomické theoremy (formálně logicky správné, ovšem fungujicí pouze v uzavřených ekonomikách začátku minulého století například New deal v USA) mohou pouze oblbovat určitou skupinu. Vše je to problematika právních jistot, ČR se ovšem jedná o system právních nejistot který vzrůstá jako Hydra, nebo jako Hobbsuv Levithan. Stálé volání po vládě selského rozumu je populistické, nebot´ ten nás může velice klamat když se věci nedomyslí do konce a pouze jaksi nakoušou a to tak aby se nám libili a které vypadají zdánlivě rozumné. Přeji zdar a zdraví v Novém roce 2010.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 16:05
Re: Musel by kritisovat sám sebe...

Ano kocourku, kápl si na to dobře. Je to tak. A po roce, kdy se nemluví o ničem jiném než o mravním úpadku, justiční mafii, skandálům ohledně Plzně apod., kdy člověk ztrácí poslední systémové jistoty (nejen právní), byl prezidentův projev opravdu o ničem.

Taky přeji hodně zdraví v Novém roce!!!

0 0
možnosti
ZK

Nomen O

2. 1. 2010 14:33
Novoroční srozumitelný projev

Novoroční projev prezidenta republiky Václava Klause není třeba překládat do člověčiny. Byl to jasný stručný a srozumitelný všem lidem jednadvacátého století. Lidem, kteří by měli být se svojí chápavostí na vyšším průměru. Vždy se najde někdo, kdo bude prošťourávat a hledat něco co není, ale chtělo by být v každém slově. Máte na to právo, tak hledejte. [>-]EU[>-]EU

0 0
možnosti
C

coj@nato

2. 1. 2010 14:26
Trochu delší, .......ale lidské.

R^:-) Proč ne trochu nadsázky a legrace ?

 A člověk u toho nemusí ani stát v pozoru.

P.S.  Přeji hezký Nový rok.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 16:07
Re: Trochu delší, .......ale lidské.

Díky. A hodně zdraví v novém roce přeji!

0 0
možnosti

Clara Shot

2. 1. 2010 14:07
Autore..

Ani jako vtip to není zrovna vzor vytříbeného smyslu pro humor. A propós, mohl byste do "člověčiny" ještě jednou zrekapitulovat a fakty doložit ono Klausovo tolik diskutované přičinění se k pádu Topolánkovy vlády..?

0 0
možnosti
OK

o. k.

2. 1. 2010 14:05
Jsme Řekové

takže, i když napíšeš nejúžasnější věci, tak budeš kritizován. To sis ještě nevšimnul. A nikomu tady pane, ani sire neříkej. Chovej se jako Řek - máchni oběma rukama k poklopci a tykej jim, protože Ty to můžeš krásně udělat. K. K.V

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

2. 1. 2010 14:22
Re: Jsme Řekové

8-o8-o8-o

madam ...

ale raděj nic :-/

0 0
možnosti
A

akki

2. 1. 2010 14:00
Pobavil jste mě.

I když ve výsledku to moc veselé není. Ale pravdivé. Na jednoduché vyprávěnky pana Streita nemá soudný člověk náladu. Málo koření humorem a trochu zasmrádl.;-)

0 0
možnosti
OK

o. k.

2. 1. 2010 13:58
Klaus to s tou charitou přehnal

vážně, protože i oni mají svojí nadaci a peníze se jim tam hrnou, tak já nevím, zda se posílají do zahraničí či co? A ČEZ má také nadaci a ta sponzoruje celý ten cirkus na v Karlových varech - jo, filmový festival. Tak toto jsem nechápala. Je povinností každého kulturního člověka, který může a který i má, což tady nebudeme řešit, pomáhat. Pan Klaus nikdy nikomu nepomohl, akorát těm, kteří vychovávaly ve školce jeho vnučky - ty dostaly amnestii - viz popálená holčička z karnevalu. Maličkost?

No, já bych se tedy styděla. Georgi, díky a chronia pola. K. K.V 

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 12:57
Díky

Díky. To jsem rád, že máte smysl pro humor. To takový Streit už mě ani nenazývá jménem, pro něj jsem jen šmejd, čarodejnice či zmije jedovatá. :-)))

Na Vaši otázku neumím odpovědět. Protože jsem takovou situaci neřešil. Jinak, zkuste si přečíst toho Fendrycha (odkaz doplněn pod mým článkem). Minimálně ta pasáž, kterou jsem citoval (a před chvíli doplnil pod čaru ve svém článku), je dosti relevantní.  

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 13:00
Re: Díky

Ono to opravdu nějak blbne. Toto patřilo pod vlákno příspěvku pana Matějky a pro něj. Stopro jsem tam dával "reagovat".

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

2. 1. 2010 12:26
Kolego, je tohle zapotřebí?

Už jen četností vulgarismů a nenávistným tónem jste se sám v daném porovnání textů kamsi zařadil. Tohle asi neměla být racionální kritika. Docela smutné, že se nad docela zajímavým textem strhává spor mnohdy až legračně iracionálních obdivovatelů s nenávistnými plivači jedovatých slin...

Ať už kdo pil či nepil na Silvestra jakkoli, není čas na opravdové vystřízlivění? ;-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 12:52
Re: Kolego, je tohle zapotřebí?

Já už jsem takový pane kolego a obávám se, že se mnou už nic nenaděláte, jsem už asi hodně starý na to, abyste mě ohýbal k obrazu svému a říkal co a jak mám psát. :-)))

To obvinění z četnosti vulgarismů se mě ale dotklo. Kde je tam vidíte? Myslíte, že slova jako křupan, idiot či inkoust jsou vrcholem vulgarity? Viděl jste někdy Zeleného raula?  Pokud to nemůžete vydýchat, tak nečtěte, odplivněte si spravedlivě a nemilosrdným klikem mě pošlete tam, kam podle vás patřím. :-) 

Vy asi moc smyslu pro humor mít nebudete (ostatně o tom svědčí i vaše rozhořčení nad vcelku dobrým článkem pana Lančíka o brankáři Čechovi, který jste málem nerozdýchal :-)).

PS: Vy jste už někdy viděl racionální vtip? Není to protimluv? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.