Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

zeolit

3. 1. 2010 14:46
0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

3. 1. 2010 15:24
Re: Přeložíte i tento novoroční projev do člověčiny?

Nezlobte se, Havlovy projevy jaksi už nejsou aktuální. Ale v mých předchozích článcích nalezenete satirické články i na jiné politiky (nejčastěji Paroubek, ale  např. z Topolánka jsem udělal několikrát mentálně zaostalého - viz můj úplně 1. článek na blogu nebo čl. "Vlasta Parkanová má nový hit", a to je MT můj, dá se říci, blízký kamarád, nikdy mu to nevadilo, má smysl pro humor).

Co se týká Fendrycha, nečtu Týden a nečtu ani pravidelně Fendrycha. Na jeho článek, na nějž odkazuji, jsem narazil náhodně a část, kterou jsem pod čarou citoval, mě zaujala a ztotožňuji se s ní, nic více. A to bez ohledu na to, kdo ji napsal. Nevím, jaké je politické zaměření M. Fendrycha. Na můj pohled na svět nemá vliv. Pro ilustraci, jak je někdy ošidné dělat zkratkovité závěry: Když jsem měl na blogu ještě fotku s želvou, v jedné diskusi z toho někdo vyvodil, že jsem příznivec strany Zelených. :-)

Díky za slušnou reakci a přeji hetzký den.

0 0
možnosti
JN

5alfa

3. 1. 2010 14:01
Inu...

Docela funny... Jako legrace a nadsázka dobrý, mi se to líbilo. Chápu lidi, kterým to vtipné nepřišlo, nechápu lidi, co Vám sprostě nadávají.

Je zvláštní, že na urážky se zmohou jen takové osoby, pro které "cokoliv, mimo oslavné přikyvování z jejich klávesnice" je prostě jen lží, manipulací, vlastizradou a urážkou majestátu! A když si někdy, jednou, i oni vyjádří kriticky, tak ta "jejich kritika" musí být jen a jen z jejich klávesnice. Vše ostatní je přece "do nebe volající sprosťárna"... :-P

Takže proč ne, je dobré si přečíst "vysvětlování" novoročního projevu. Dělají to politici, proč ne blogeři? Ostatně i ten "pozor" berte se značnou nadsázkou, určitě není správná interpretace, že bloger se "konečně ztopořil" aby mohl... (ale nechne sprosťáren tak, jak někteří nenavistníci interpretují něčí postoje). Myslím, že jsem to zaregistroval i zde...

Tedy ať Vám to píše i v tomto roce!

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

3. 1. 2010 15:03
Re: Inu...

Díky, taky Vám přeji hodně štěstí v Novém roce.

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

3. 1. 2010 13:10
Výborný článek ...

... tentokrát jasná R^ ... On by nebyl možná ten letošní projev prezidenta ani tak špatný, kdyby ho náš nejvyšší představitel naprosto neuměle nečetl z papírů, které žmoulal v ruce ... Pokud se nechtěl připodobnit ke studentským vůdcům před dvaceti lety, kteří ovšem mrzli a tak to žmoulání a občasné pauzy v projevu měly svůj smysl, tak jsem opravdu nepochopil, kde se podělo "mistrovo" charisma a jistota, s jakou pronášel své projevy, často stejně nicneříkající, v předchozích letech ...  

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

3. 1. 2010 15:03
Re: Výborný článek ...

Dík :-)

0 0
možnosti
JM

zeolit

3. 1. 2010 11:51
Po formální stránce blog za jedna.

Nápad se zeleným zvýrazněním orig. textu se mi líbil. Protože jsem "klausovec", tak obsah mě moc nerozesmál. Občas se podívám na komentáře Martina Fendrycha v TÝDNU. Doporučuji se podívat na "sešlost" přispěvatelů v diskuzi. A tak odkaz pana Fasulise na M. Fendrycha jenom potvrzuje politickou příslušnost. Napsal by třeba zpětně G.F. podobnou satiru na Novoroční projev Václava Havla? 40 let jsem toužil po pluralitě názorů. Chápat postoje druhých není někdy "legrace". Blog pana Fasulise si do záložky asi nedám, s Limburákem, to už je jiná káva...

[>-]EU[>-]?

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

3. 1. 2010 17:45
Re: Po formální stránce blog za jedna.

:-) to od diskutéra Vašeho formátu beru, díky a přeji hodně zdraví a štěstí...R^

0 0
možnosti
G

Greybeard+

3. 1. 2010 2:35
Na rozdíl od pana Limburského

nepovažuji v žádném případě článek za hanlivý. Třeba v USA si Jay Leno zcela veřejně při svých vystoupeních dělá srandičky dříve z Bushe dnes z Obamy, kritizuje jejich nedostatky a nikdo nemluví o hanlivých vystoupeních. Prostě ještě jsme se p.Limburský neoprostili z minulých dob, kdy prezident či ministr byli nedotknutelní. Pan Fasulis nenapsal jediné sprosté či hanlivé slovo vůči panu Klausovi. Pan prezident je člověk z masa a kostí a jako každý má i své chyby a proto je naším právem na tyto jeho chyby a nedostatky upozorňovat. Dle mého názoru je každý vlezdoprdelizmus škodlivější než satira směřovaná k panu prezidentovi.  

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

3. 1. 2010 9:21
Re: Na rozdíl od pana Limburského

Děkuji mnohokrát, ano máte naprostou pravdu. U nás je bohužel ještě spoustu lidí, kteří mají úřad prezidenta spojen s jakousi úctou a nedotknutelností. Pro lidi je prezident mnohem více něco jako král než úředník, byť nejvyšší, pořád jen úředník. Klaus jim v tom navíc velmi napomáhá (narozdíl od Havla) a koruny si nápležitě užívá.

Je to zřejmě dáno tradicí mocnáře ještě z Rakousko-Uherska. U Masaryka se to dá ještě pochopit, nyní o téměř  100  let později už tolik ne.

Je zajimavé, že lidé uctívali nekriticky prezidenta i za dob komunistických. Vzpomínám, když jsem v listopadu 89. chodili na náměstí a měl -li na transparentu někdo něco negativního (ale ve vší slušnosti) o Husákovi, tak se lidé hněvali (a to byl Husák symbol normalizace), přitom u ostatních pohlavárů nevadily mnohem větší výpady (Jakeše do koše apod.).

S vaší poslední větou se nedá nic než souhlasit. Díky a přeji hodně štěstí.

0 0
možnosti
JN

mahdi

3. 1. 2010 0:05
HaHa

„Jedna věc je

jistá. Nežijeme z jakékoli benevolence minulých generací a zatím nic nedlužíme generacím budoucím. Jediné, co bychom jim mohli zůstat

dlužni, by bylo to, kdybychom po sobě nezanechali svobodnou a

prosperující společnost." Jasně Václave, rodiče se o tebe nestarali, ti na tebe vyloženě kašlali a ten hrad sis tam nahoře na kopci taky postavil sám? Nebo ti pomáhali alespoň Jakl s Weiglem? Pokud bych chtěl být ironický, tak bych k poslední větě připsal "na dně mořském".

0 0
možnosti
Z

Zebin

2. 1. 2010 22:05
udělal jsem si privátně podobný závěr

vlezdoprdelkovský projev pro malého českého člověka

0 0
možnosti
K

K-D

2. 1. 2010 21:00
Alespoň někdo

kdo nestojí v pozoru.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 21:49
Re: Alespoň někdo

Díky.

No, v pozoru jsem opravdu nestál a není to jen Klausem, za Havla to nebylo jiné a za Husáka ani nemluvím. Prostě to 1.1. nešlo ani kdyby se chtělo. ;-D

0 0
možnosti
HN

Hančka

2. 1. 2010 20:51
Ať se kluci taky snaží.

Mně se to teda líbilo a docela by mě zajímal překlad v pojetí pana Matějky nebo třeba pana Štreita, když vyberu jen dva blogery, jejichž opěvné traktáty jsem četla. Zvládli by to taky s nadsázkou?

Zdravím a karma

Hana Němcová

P.S. a díky za odkaz na M.Fendrycha

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

2. 1. 2010 21:29
Re: Ať se kluci taky snaží.

Taky děkuji. Hezký Nový rok. :-)

0 0
možnosti
D

Dankerk

2. 1. 2010 19:33
Nádhera

jen bych se v začátku opřel víc do Paroubka,ale to je věc názoru a sympatií každého jedince.Chudák pan Matějka,neměl byste se otírat o jeho platonickou (doufám) lásku k panu Klausovi.Láska si nevybírá ani ta platonická (doufám);-D;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.