Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

cvlad

8. 12. 2008 8:07
Souhlas.

Vystižné,trefné.Jako vždy.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

10. 12. 2008 15:28
Re: Souhlas.

Děkuju. :-) 

0 0
možnosti
C

cojanato

8. 12. 2008 2:30
....Diví se jen bloudi a hlupáci.

Pane Autore, dovolte mi prosím pro diskuzi zkráceně Vás titulovat G.F.  Současně Vám dávám zaslouženou KARMU !! Tuto neděli jsem po chvilkách vyhledával něco zajímavého na netu a konečně jsem se zaměřil i na autory, které jsem dříve trochu opoměl. Shodou okolností jsem čekal, kdy konečně objevím někde to toužené téma k jistým událostem v politice. A přišlo to právě od Vás, z Vaší dílny. 

Napsal jste to v podstatě i za mě a názorově s Vámi mohu jen souhlasit. Myslím, že nejsem sám. Máte výrazný cit pro výběr aktuálních témat, vytříbený slovník, styl psaní a nekonfliktní formu argumentace. Prošel jsem si i zpětně četné Vaše články, teď jen lituji, že jsem tak neučinil dříve. A to víte, že jsem proběhl i ty diskuze, kde jsem se velmi rychle zorientoval.  Věřím, že jste člověk, kterému moje malá pochvala a skromné ohodnocení nestoupne moc do hlavy. Tu VIP kategorii si zasluhujete právem.

Přiznám, že mám i jiné "oblíbené" autory, ale tam karmy nedávám, není proč. 

Takže G.F., hodně zdaru !

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

8. 12. 2008 21:36
Re: ....Diví se jen bloudi a hlupáci.

Děkuju za vstřícnou reakci. Nevím, zda si to zasloužím, ale mohu slíbit, že mi (snad) Vaše pochvala do hlavy nestoupne.

Je velmi příjemné tu a tam si tu přečíst tak pozitivní příspěvek. Děkuju, vážím si toho. :-)

0 0
možnosti
S

Semper2

8. 12. 2008 0:27
Jméno Páně budiž velebeno, že...

...Klaus konečně z ODS vypadl... Dnešní den se vydařil. Gratulace Topolovi, Nečasovi i Čunkovi !

P.S. ted´ ještě audit u Béma na magistrátě:-)

0 0
možnosti
SN

kuča

7. 12. 2008 22:59
Pane autore,

:-)popsal jste to velmi pěkně. Je to samolibý egoista, všichni kolem jsou jen pro něj výtah k moci. Na tom skutečně pracoval bez zábran. Teď bude problémem jeho disidentskou činnost ukončit, protože se stane pro stát a své okolí obtížným!

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

8. 12. 2008 0:09
Re: Pane autore,

děkuji za reakci :-)

0 0
možnosti
ŠF

stev

7. 12. 2008 22:45
Tak abychom si to zrekapitulovali, ...

Současné zlodějny stojí Topolánkovým kumpánům za to, (a že jich je, v tom sále hotelu Clarion se jich sešly stovky), že nedělají žádné změny. Nyní je totiž ODS ve vládě, nyní jsou u koryta.  Rozděl a panuj. Za dva roky, pak ať si vyhraje kdo chce.Rv

0 0
možnosti
M

meloun.rudy

7. 12. 2008 22:58
Je to tak

Ačkoliv s VK prakticky v ničem nesouhlasím, v tom, že se politika ODS ideově vyprázdnila, má naprostou pravdu. Místo myšlenek tam teď jsou Dalíkové, Viamonty, Pfizery,....

Z projevů na kongresu mě zaujal nejvíc ten, co přednesl pan Ševčík, ten popsal problémy ODS téměř dokonale. Líbil se mi taky bonmot pana Simkaniče: Když se jede z kopce, voli se nevypřahají.

0 0
možnosti
PV2

Předseda vlády 2014

7. 12. 2008 21:37
Je to socan.

0 0
možnosti
JE

canabis

7. 12. 2008 21:21
ty jsi bloud

jak jsem to tak pročet  ,je dobře že jsi jen 1/10000000 země

0 0
možnosti
PP

fidel

7. 12. 2008 21:14
jeden bloud a srdcař ....

JA SE NEDIVÍM ...............snad jen nad .....mi fili ....;-)

0 0
možnosti
KV

rybizek

7. 12. 2008 21:12
Fasulisi ty si trdlo. Fakt neminim rozebirat kazdy slovo,

byt to je vsechno od tebe hovadina.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

8. 12. 2008 0:09
Re: Fasulisi ty si trdlo. Fakt neminim rozebirat kazdy slovo,

Je to hovadina, máš naprostou pravdu rybízku, kašli na to, sem trdlo. :-):-)

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

7. 12. 2008 21:04
Fasulis..

;-D drž se svého Titanicu..nevím, proč ti VK tak leží v hlavě, ale jedno vím jistě..: ODS JE ODEPSANÁ!;-D A je to dobře.Hihi..utíkej do Atén hasit požáry.[>-]

0 0
možnosti
G

grinderman

7. 12. 2008 21:11
Re: Fasulis..

hrabe ti, sekanino?

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.