Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miloslav Šimek

23. 2. 2008 17:52
Švejnar je umělá celebrita ...

postavená na roveň Sámeru Issovi, nebo Agátě Hanychové. Když budete kandidovat Lojzu z Horní Dolní, kterej Vám vše odkýve, za chvíli z něj bude V.I.P. Sice si na schůzi občas uprdne, ale bude to médii opěvováno jako sympatická zemitost s tím že vnese do politiky čerstvý vítr.

0 0
možnosti
HD

opportunity

23. 2. 2008 20:46
Re: Švejnar je umělá celebrita ...

Tohle je dost laciné...

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 2. 2008 17:36
Odpovědi Michalovi Malému

Ad 3) VK v rozhovoru tvrdil, že ti, co byli pro Švejnara, bojují proti všemu, co se tu stalo po listopadu. Je to nehorázná (a egoisticky sebestředná)  urážka - Přeloženo: Pravdu mám jen JÁ, a ti, co se mnou nesouhlasí, negují vše dobré, co se tu stalo od listopadu 89. Jestli toto nezavání neuvěřitelným KULTEM, pak už nevím co?

Závěr: Michale, nikomu nevnucuji své názory, těší mě, že je respektujete, stejně jako já respektuji ty Vaše.

V práci jeden kolega (člen ODS a zastupitel města) měl samozřejmě k mému článku velké výtky, to ale neznamená, že se navzájem sami sebe nevážíme, že nerespektujeme  názory toho druhého a že je díky vzájemných diskusí občas nezkorigujeme.

Snad se i díky naši vzájemné korektní diskuse s Vámi slušnost a respekt jiného názoru přenese alespoň částečně k ostatním diskutujícím zde na našich blozích. Ty diskuse to potřebují jako soli. Velmi bych si to přál.

Hezký zbytek víkendu.

0 0
možnosti
S

sinatra

23. 2. 2008 17:43
Re: Odpovědi Michalovi Malému

Fasulisi Vy nechápete nebo nechcete pochopit jednu věc.Vy neznáte odpovědi na mé komentáře které jsou některé rozsáhlejší a tak se uchylujete k pomluvám.Ano uznávám že moje reakce jsou poněkud ostřejší ale tomu mě naučil život.Proti hlouposti se obtížně argumentuje.:-/

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 2. 2008 17:24
Odpovědi Michalovi Malému

Ad 2) Čisté řešení by byla velká koalice.  Vytvoření opoziční smlouvy bylo darebáctví (můj názor) de facto se jednalo o velkou koalici s tím, že ODS se v ní ale zbavila veškeré odpovědnosti za vládu! A hrála si de jure na opozici, kterou ale nebyla! tak co byla? Tím zpochybnila princip demokratického systému. "Jako" opozice nikde neexistuje - byla to ve světě bezprecedentní věc, které se divili všichni kolem (myšleno v zahraničí).

A to pomíjím podvod VK na vlastních voličích. Za ten ale zaplatil ztrátou postu předsedy ve straně a je to jeho věc, ale ani jeho to morálnímu kreditu nepřidalo.

Opoziční smlouva je pro mne hanebnost.

0 0
možnosti
S

sinatra

23. 2. 2008 17:37
Re: Odpovědi Michalovi Malému

Fasulisi opoziční smlouva zabránila něčemu mnohem horšímu jestli to nevíš tak je to Tvá chyba.:-/

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 2. 2008 17:14
Odpovědi Michalovi Malému

Ad bod 1) Souhlasím s Vámi, že za chyby mohl Parlament. Také jsem napsal, že VK nenese 100% odpovědnosti. Beru to tak, že jako premiér a šéf vlády, za níž se to dělo, nese největší díl odpovědnosti a to ještě čistě politické. Napsal jsem také, že privatizaci považuji v konečném výsledku za úspěšnou a že drtivá většina privatizovaných společností nebyla rozkradena.

Přesto si myslím, že kdyby vláda nepustila fondům holdingy, těm největším excesům by zabránila. Musíte uznat, že díky tunelům nechvalných fondů, jakkoliv to bylo vzhledem k celk. objemu priv. majetku marginální, zanechala privatizace v těch prostších lidech synonymum pro zlodějinu.

Co se stalo, neodestane se, po bitvě každý generál, ale já psal jen o tom, že VK nepřiznal ani kousek vlastní odpovědnosti, což podle mne u něj pro funkci prezidenta snižuje morální kredit, jak jsem o tom psal.

Morální kredit je čistě subjektivní a relativní pojem - já jen napsal, že jej kvůli tomu  a  dalším 2 bodům u mě VK ztratil, nic víc. GF

0 0
možnosti

Michal Malý

23. 2. 2008 23:00
Re: Odpovědi Michalovi Malému

Pokud by kdyby vláda nepustila fondům holdingy, pak by defacto privatizaci zastavila. Následky je snadno domyslet. Opět, prosím, zkonzultujte s ekonomy.

0 0
možnosti

Sony

23. 2. 2008 17:00
nepochopil jste

Myslím, že nejstručněji a přitom nejlépe vystihl charakter a podstatu právě proběhlých prezidentských voleb publicista Zdeněk Jemelík: ”Kdyby si vedení ČSSD a Zelených usmyslelo, že k vyjevení jejich zběsilé nenávisti k Václavu Klausovi bude nejvhodnějším Antiklausem gorilí mládě Moja, dostalo by ve třetím kole Švejnarových 113 hlasů ono.”

0 0
možnosti
S

sinatra

23. 2. 2008 17:46
Re: nepochopil jste

Také jsem téhož názoru Sony.;-(

0 0
možnosti

Veronika

23. 2. 2008 16:19
V.Klauus morální kredit

Dostatečný morální kredit NE!!Rv

0 0
možnosti

Veronika

23. 2. 2008 16:18
V.Klauus

Dostatečný morální kredit NE!!Rv

0 0
možnosti

Veronika

23. 2. 2008 16:17
morální kredit

Odpověď zni NERv

0 0
možnosti
S

sinatra

23. 2. 2008 16:25
Re: morální kredit

Veroniko máte nabitou kreditku?No nic hlavně zdraví.Slouží že?:-P

0 0
možnosti
JK

chia

23. 2. 2008 15:57
Podle

toho jak jste na svém blogu přilepenej tak předpokládám že je to pro vás jedna z mála příležitostí jak se zviditelnit. Takže, jestli vám to pomůže zvednout vaše sebevědomí - budiž. A vy jste kdo, že perfektně víte kdo co udělal dobře a nebo špatně. Škoda že jste nebyl na jeho místě,  to by jsme se měli jako v ráji. Jaká škoda že jste se nazapojil:-(

0 0
možnosti

Michal Malý

23. 2. 2008 14:06
jen škoda

jen škoda, že jste stejně pečlivě a objektivně nerozebral kredit Jana Švejnara a jeho chování po volbě prezidenta.............

0 0
možnosti
S

sinatra

23. 2. 2008 21:02
Re: jen škoda

Pane Malý ono není co rezebírat.Kde nic není ani smrt nebere.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.