Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

madqwert

14. 1. 2008 14:27
naprosty souhlas

;-D

0 0
možnosti
JV

Vosta Jindra

14. 1. 2008 14:18
To je skvěle napsáno

hlavně výstižně. Ostatně zdejší příznivci Klause Vaši teorii naprosto potvrzují a jistě svými "příspěvky" ještě potvrdí. R^

0 0
možnosti

Shark

14. 1. 2008 14:38
Re: To je skvěle napsáno

Ani bych se nedivil - to, co předvádějí zdejší pravičáci - blogeři - v čele s Křížem a Polaneckým, se prostě nedá označit nijak jinak než za slovní průjmy. Obávám se, že tihle pánové si svými verbálními výměšky kompenzují nakupené životní mindráky.... 8-o

0 0
možnosti
M

mtis

14. 1. 2008 13:58
No nechci být vulgární ...

...ale čtení vašich postřehů jsem skrečoval asi po dvou odstavcích, s realitou zjevně naprosto nesouvisejících .... :-):-):-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 1. 2008 19:23
Re: No nechci být vulgární ...

Těší mě, že jste to vydržel - myslím tu absenci vulgarity. To je přesně ta krásná vlastnost internetu - kdykoliv skrečovat a dál netratit čas. S tím s Vámi obecně nemohu než souhlasit. Mějte se hezky a zkuste to s tou absencí vulgarity vydržet co nejdéle. :-)

0 0
možnosti
P

PetroleumLampoIdorablo

14. 1. 2008 13:53
Čéče, sa mi nechce věřiť

že maš za sebo měšťanku

už vím o kem to bylo to Bolkovo :hňupe!

0 0
možnosti

Milan Křepelka

14. 1. 2008 13:34
Takové paušalizování neberu

Myslím si

1. že tento článek vzniknul na základě dojmů z přízpěvků z blogu p. Borovičky(pavědec)

2. že se prostě chcete svézt na téže "vlně"

3. takkhle zobecňovat se prostě nedá, od začátku je to špatně

4. veliký potenciál je v poslední věte "příznivcům Jana Švejnara zřejmě neudělá žádný větší problém, když naše parlamenty zvolí prezidentem opět Václava Klause", je jim to prostě šumák. Já mám jasný názor. Chci V. Klause. Má sice chyby. Ale je to Čech, má vlastní názor a stojí si za ním.

0 0
možnosti

pf

14. 1. 2008 13:37
Re: Takové paušalizování neberu

Popsal tě v tom článku ale přesně co?

0 0
možnosti
JK

kubas_carreras

14. 1. 2008 13:04
zírám.

Opravdu zírám, kde jste na takové věci přišel. Respektuji Váš názor, zejména oceňuji Váš styl prostý zbytečných emocí.

Co mi ale trochu vadí, je, když bloger prezentuje věci způsobem "Je to tak a tak", místo "Myslím si, že...".

Věřím, že za Vašimi závěry ohledně průměrného zastánce obou kandidátů stojí početné špatné zkušenosti se zastánci V.K. a je mi to opravdu líto. Pokud jde o mě, vidím mezi oběma kandidáty jen málo podstatnějších rozdílů a bojím se, že to, pro kterého by se eventuálně prostý občan rozhodnul, je z velké části dáno sympatiemi nebo antipatiemi k osobě J. Paroubka.

0 0
možnosti

Shark

14. 1. 2008 13:26
Re: zírám.

Mám-li Klausovy příznivce soudit dle místních blogujících pravičáků Kříže, Šimoníka, Polanského, Malého a spol., pak s tezí o agresivitě a netoleranci typických příznivců Klause bohužel nelze než souhlasit. Nabízí se otázka, proč za Klausem stojí zejména (neříkám že vždy a pokaždé) takovýhle typ lidí? 8-o

0 0
možnosti

Mazanek

14. 1. 2008 13:03
Klause i Švejnara známe

Házením bláta na pana Klause panu Švejnarovi moc nepomůžete... Jak můžu chtít za prezidenta člověka p.Švejnar), který zde nežije, který je ve organizaci soudící se s Českou republikou o mnoho miliard??? Že by na ČR nejprve vydělal a pak byl prezidentem??

0 0
možnosti

Maj

14. 1. 2008 12:50
Klaus, nebo Švejnar ?

Napsal ste, že příznivci pana Švejnara

jsou velmi tolerantní. To píšete o Paroubkovi, Rathovi a spol.??? Kde to pane žijete ? Nemyslíte, že mnoho lidí prostě sází na jistotu a tu s panem Švejnarem já osobně tedy nemám. Já chci za prezidenta pana Klause a vůbec si nepřipadám netolerantní apod. Je jasné koho by jste volil Vy a já Vám to také neberu.

0 0
možnosti

Jose

14. 1. 2008 13:24
Re: Klaus, nebo Švejnar ?

A to je to černobílé vidění světa, kdo nemusí Klause, tak má v oblibě Ratha nebo Paroubka... Jak může být někdo tak omezený:-(

0 0
možnosti
P

pepaplech

14. 1. 2008 12:47
Ne tak docela

Souhlasím, jen si myslím, že to nemá nic společného se vzděláním, v obou skupinách se najdou příznivci toho druhého. Zbytek R^článku klidně podepíši !

0 0
možnosti

kerimp

14. 1. 2008 12:14
jen poznámku:

Nenapsal si tento článek sám p.Švejnar?

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.