Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

karel4

14. 1. 2008 18:44
Velmi zajímavý a výstižný pohled

na současnou realitu. Jen bych si dovolil doplnit soukromou prognozu: jestli bude zvolen Jan Švejnar (a nechávám to poslancům) bude za pět let mnoho dnešních příznivců Klause zatvrzele obhajovat Švejnara proti jeho soupeřům. Né proto že by se osvěčil, ale protože pochopit a přijímat nové věci bývá pro někoho složitější.

0 0
možnosti
BF

Suicide Solution

14. 1. 2008 18:30
No..

..tohle je opravdu velice hloupé pane. Neděkuji za ztrátu času při čtení.

0 0
možnosti

Havran

14. 1. 2008 18:12
neobjektivni

to psal snad Paroubek

0 0
možnosti

b.

14. 1. 2008 18:10
Blbost je neomezená

Na základě čeho propánajána můžete hlásat takové závěry, o tom, jací jsou příznivci někoho?!! Váš případ jen dokazuje, že pan Švejnar má minimálně jednoho příznivce, který něco tvrdí, a nemá k tomu žádné důkazy, podklady, nic. A už vůbec nechápu, jak jste přišel na hypotézu, že pana Švejnara známe. Kdo ho zná? Já tedy ne.

0 0
možnosti
SS

Karboxyl

14. 1. 2008 18:16
Re: Blbost je neomezená

Já ho znám dobře už mnoho let.

Mimochodem hlásat takové závry může na základě vlastních zkušeností, což také napsal. Já je mám přesně stejné.

A mám svobodu slova, jestli Vám to neuniklo.

0 0
možnosti

karel 4

14. 1. 2008 17:09
Stejně je to jinak

Tak teď nevím, kam patřím:-).

Jsem pro EU, ale vadí mě, že díky bruselským úředníkům mám dražší rohlíky a potraviny vůbec :-(

Klimatické změny uznávám, ale nejsem si jist, zda jsou způsobeny převážně člověkem, a jsem si jist, že lidstvo nemůže globálně v přírodě změnit vůbec nic v žádném směru (těm, kteří to tvrdí chybí pokora a blíží se k "poručíme větru dešti"), samozřejmě ale připouštím možnost lokálního poškození živ. prostředí člověkem!

A nepoužívá se "globální oteplování", ale "klimatické změny" - autor je OUT !

0 0
možnosti

pl

14. 1. 2008 17:18
Re: Stejně je to jinak

Nechci si hrát na odborníká v oboru ekologie, tak použiju jen selský rozum. Člověk ovlivňuje svět a přírodu kolem sebe. Podořilo se mu nabourat některé ekosystémy tím, že dokázal zlikvidovat některé druhy zvířat. Člověk má prostředky k tomu zlikvidovat planetu, například odpálením sévého jaderného arzenálu. Doufám že k tomu nikdy nedojde. Nemám důvod nevěřit klimatologum, kteří říkají že člověk má vliv na klimatické změny a nemám důvod věřit ekonomum, kteří říkájí že to tak neni. Kdyby některý klimatolog řekl, že svobodné trhy jsou pro škodlivé pro ekonomiku, také budu raději věřit většině ekonomů. 

0 0
možnosti

Aktron

14. 1. 2008 17:04
jsem zpokojen

Tohle sedí a docela mi to rozsvítilo v hlavě. Ukazuje to, že jsem snadno potom typický Švejnarovec a proč jsou přívrženci Klause tak neuvěřitelně agresivní. Jen takové článk dál. [>-]

0 0
možnosti

¨martin

14. 1. 2008 16:49
agitka

le mít za presidenta člověka,který zatím na žádnou otázku neodpověděl  bez vytáčení a politicky frázovitě:Který se zatím k ničemu nepostavil přímo a zásadně?Ano to by byl přesně ten středový president.V čele davu a s davem..Jako  kdysi...[>-]

0 0
možnosti
AF

Toli

14. 1. 2008 16:37
Slávistický homelessák

R^R^R^

Mimochodem, už jsem měl strach že jsem Švejnarův příznivec, ale poslední věta mě uklidnila.

0 0
možnosti
AF

Toli

14. 1. 2008 16:28
Slávistický homelessák

R^R^R^

Mimochodem, už jsem měl strach že jsem Švejnarův příznivec, ale poslední věta mě uklidnila.

0 0
možnosti

pl

14. 1. 2008 16:27
Velmi dobrý článek

Tento článek je sice velmi zjednodušující, ale velmi dobře popsal základní rozdíl, nikoli mezi jednotlivými kandidáty a jejich příznivci, ale v myšlení jednotlivých kandidátů a v  "duchovním poutu" mezi příznivci těchto kandidátů. Masaryk popsal ve své "Světové revoluci" rozdíl mezi starou a novou Evropou. Nejde jen o politický střet, ale o střed dvou velkých myšlenkových konceptů, který se odehrává do součastnosti. Tento souboj se dnes v ČR odehrává zejména v prezidentské vobě. Každý sám odhadne, kdo jaký koncept reprezentuje.

0 0
možnosti

Irča

15. 1. 2008 12:18
Re: Velmi dobrý článek

Jaký že velký myšlenkový koncept to pan Švejnar reprezentuje, prosím pěkně?

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.