Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GF

Georgis Fasulis

14. 1. 2008 23:19
Je čas odlehčit, ne?

Volíš Švejnara nebo Klause?

Svatou pravdu má Jarka Metelka, který by odpověděl:

Ále, třeba Bahňáka. :-)

0 0
možnosti

P

6. 2. 2008 22:19
Re: Je čas odlehčit, ne?

Akorát že to byl Mirek Dušín

0 0
možnosti

Martina

14. 1. 2008 21:50
Tatínek

jako reakci na tento článek jsem se zeptala taťky koho by na Hradě radši viděl. Řekl, že Švejnara... protože Klause nemá rád, ale je mu to prý celkem jedno.

0 0
možnosti

S12345

14. 1. 2008 21:13
Dovětek

Omlouvám se že jsem slovo příznivec zaměnil za slovo volič. Dá se říct, že je mi pan Švejnar taktéž sympatický, ale z principu bych si přál vítězství Klause. Mám totiž pocit, že tu nejde o kvality Švejnara, ale je třeba porazit Klause. To by bylo vítězství ne Švejnara, ale Paroubka, Ratha a spol. Jen nevím, jak by potom reagoval Švejnar na diktát těch co ho do křesla dostali, myslím totiž, že Švejnar by rovněž nebyl žádný přikyvovač pánů politiků zrovna tak jak není přikyvovačem Klaus.

0 0
možnosti
VH

Vasekpasek

14. 1. 2008 21:33
Re: Dovětek

Souhlasím, až na poslední větu. Jsem přesvědčen, že pan Švejnar by byl daleko větším přikyvovatelem, než současný prezident. A z jeho řečí o obnovení vládních nároků pro komunisty mě mrazí

0 0
možnosti
RK

BOBO

14. 1. 2008 20:55
zkráceně podle pana Fasulise

příznivec Václava Klause hloupý méněcenný člověk co měl problém dokončit základní školu

a

příznivec Jana Švejnara inteligentní vysokoškolák.

Nevidíte moc černobíle? Chytněte se za nos prosím Vás.

Robert Kubíček.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 1. 2008 23:17
Re: zkráceně podle pana Fasulise

Držím se za nos pane Kubíčku. Ale tohle jsem nikdy neřekl ani nenapsal. Že jste si to Vy takto transformoval, je Vaše věc.

Zrovna tak jako typický volič KSČM je spíše starší a bez maturity, neznamená, že volič KSČM je nevzdělaný hlupák. Jen se tím míní, že z množiny těchto lidí jich KSČM  volila o něco větší skupina než odpovídá průměrnému procentu zisku KSČM.

Stejně jsem to měl na mysli i s příznivci Klause.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 1. 2008 20:10
Dovětek

Aby nedošlo k omylu!

Nepsal jsem pro Boha o voličích Švejnara! Jak napsal pisatel pode mnou. Tedy  o Paroubkovi, Rathovi atd... , nepsal jsem ani o voličích Sociální demokracie. Psal jsem o Švejnarových příznivcích a to je rozdíl! Nezlobte se na mne, ale Paroubek ani Rath v žádném případě není  příznivec Švejnara. Paroubek je spojencem každého, kdo porazí Klause, i kdyby to byl ďábel.

Co si myslím o Paroubkovi, jsem napsal např. ve svém článku "Kdo může za Paroubkův pád".

Samozřejmě mi dělá velký problém, že Švejnar je Paroubkův kandidát.

Kdyby poslanci splnili své sliby a zavedli přímou volbu prezidenta, nemuselo by teď docházet k tomuto trapnému politikaření, kšeftaření a politickému pokeru.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 1. 2008 20:12
Re: Dovětek

Pisatelem pode mnou jsem mínil samozřejmě pisatele pod kódovým označením S12345, nikoliv Dennyho, který se časově trefil mezi ty mé.

0 0
možnosti

denny

14. 1. 2008 20:10
Pravda vítězí

Pane Fasulisi, povedlo se Vám to dokonale. Každý, kdo umí číst a má alespoň 110 IQ si musí na základě dnešní diskuse říci, že jste při popisu členů Klausova fan-klubu měl více než 100%ní pravdu.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 1. 2008 20:01
Děkuji všem za příspěvky v diskusi

Děkuji vám za Vaše reakce, potřeboval jsem tuto diskusi, abych si mohl případně rozšířit počet těch mých objektivních zkušeností, aby ten můj výsledný pohled nebyl příliš subjektivní. A povedlo se. To je nejdůležitější.

Všechny, jež tak moc rozčiluje a dokáže vyvést z míry, když má někdo jiný názor, pohled nebo dokonce jen úhel pohledu, moc prosím, aby si mysleli své, ostře diskutovali, ale ubrali na agresivitě a shazování oponenta. Já Vás také neshazuji. V článku jsem přece o Vás nemluvil, nebo ano?

Znova zdůrazňuji, že jsem nepsal o všech příznivcích, napsal jsem jen, jaká je má nejčastější zkušenost a Vy jste mi ji potvrdili a zkušenost rozšířili.

Chce se mi věřit, že návštěvníci Blogu iDnes jsou inteligentní lidé, chtějící ostře diskutovat, ale slušně a bez urážek druhých, tak jak jsem k tomu vybízel ve svém článku "Nebuďme na sebe jako psi" a doufám, že ti slušní ty, kteří to nechtějí akceptovat,  počtem převýší a strhnou na svou stranu.

Děkuji a přeji hezký večer všem. GF

0 0
možnosti

P

6. 2. 2008 22:21
Re: Děkuji všem za příspěvky v diskusi

"Všechny, jež tak moc rozčiluje a dokáže vyvést z míry, když má někdo jiný názor, ..."

Nejde o to, že je jiný. Jde o to, že je pitomý.

0 0
možnosti

S12345

14. 1. 2008 19:53
Trochu mimo

Po přečtení Vašeho příspěvku si myslím, že jste se asi trochu netrefil. Každý politik má svou pravdu a snaží se ji prosadit, někdo víc někdo míň. Jestli Klaus neumí tolerovat jiné názory, tak voliči Švejnara(Paroubek, Rath a další) jsou naprosto to samé. To, že určirá regulace je třeba vcelku souhlasím, jen to s tím alkoholem nějak nesedí, viz. cena piva a nealkoholických nápojů. Regulovat, ale jen to nejnutnější a co nejméně. S tím tkz. globálním oteplováním jste rovněž mimo, přečtěte si všechny materiály co jsou na netu dostupné a zjistíte, že "jediná pravda" prezentovaná Gorem a jemu podobným, není až tak jedinou. Dopis zaslaný 13.12.2007 gen.tajimníkovi OSN Pan Ki Munovi, http://www.nationalpost.com/news/story.html?id=164004(original) v překladu na http://www.osel.cz, říká, že vše není tak jednoduché jak tvrdí jedna strana(Gore a spol). Takže prosím nezjednodušujte a prosím trochu víc číst.

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

14. 1. 2008 19:50
S těmi příznivci bych to neviděl tak ostře

Podle mého názoru jsou vyhranění pouze odpůrci Václava Klause. Ti jsou na cokoliv "od Klause" emotivně alergičtí. Osobně neznám žádného příznivce ani Klause a ani Švejnara a ani jsem se s žádným nesetkal. Většinou se setkávám s lidmi, kterým jsou oba pánové zcela lhostejní, stejně jako mně.

0 0
možnosti
H

havlord

14. 1. 2008 19:52
Re: S těmi příznivci bych to neviděl tak ostře

Ámen.

0 0
možnosti
VH

Vasekpasek

14. 1. 2008 19:35
Nesouhlasím

Za prvé se nám autor článku vůbec nepokusil argumentovat na témata globální oteplování a evropská integrace, které v článku zmiňuje jako páteřní rozdíly mezi oběma kandidáty. Automaticky prostě považuje názor Klause za špatný, u Švejnara naopak.

Mimochodem, já se za skalního příznivce Václava Klause nepovažuji, přesto mu fandím více, než Švejnarovi. Každopádně Jan Švejnar by mi jako prezident určitě nevadil (tím méně to, že má americké občanství a dokonce americkou manželku). "Umím si představit", že by Jan Švejnar vyhrál prezidentské volby za pět let;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.