Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Gratuluji k B7... kéž bych to taky jednou dala :-) A to video na konci je luxusní... úplně jsem to cítila v nohách. Ať to běhá! Třeba se někde sejdeme na běhu :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Já myslím, že někde se určitě potkáme. :-)

0 0
možnosti
JH

pozn vynikající video nakonec, když se chodili "LEŽÁKY" , ráno chodili po městě ti samí ZOMBIE

0 0
možnosti
JH

dík za článek, nebyl jsem tam a tak se alespoň jako amater  dovedu trochu vžít do atmosféry a pocitů, jako kdybych se o to pokusil. Tohle by si měli přečíst všichni  tzv. "blogeři" , kteří nic nezažili, nic neviděli, nic je nenapadlo, ale píší a fotí a pak uveřejňují samé nezajímavé koniny. Takže dík, nejraději bych ještě děkoval stokrát.

Nebo jsem jenom "jednoduchej", ohleduplně řečeno

0 0
možnosti
Foto

Pane Hummle, za to že se Vám můj report z B7 líbil, děkuji já naopak Vám - tisíckrát. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.