Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

hvarcz

1. 11. 2011 22:28
aha

tak to je hezká pohádka jako ta že řekové makaj nejvíc z EU, jestli je to tak výhodné běžte za šéfem řekněte mu že ušetří a vy budete dělat na fakturu

0 0
možnosti
L

lomihnát.

20. 10. 2011 18:21
Tak tohle, milý pane, je uboze hloupé.

""Živnostník si totiž z daňového základu neodečte jen půlku oběda, on si ho odečte celý! A k němu i snídani a večeři. Jak je to možné? Jednoduše.""

!

Jsem živnostník a 80% si neodčítám "jednoduše", každý náklad mám doložen dokladem.

A vy, pokud máte to, co má mít správný chlap, mi teď napíšete, JAK jednoduše si mám z daňového základu odečíst ta vámi jmenovaná jídla.

( a ještě drobnost: máte představu, jak "jednoduché" je pro živnostníka zařídit stravenky pro svého jednoho zaměstnance?)

0 0
možnosti
ZK

SID09

20. 10. 2011 19:10
Re: Tak tohle, milý pane, je uboze hloupé.

Státní zaměstnanec a odborář nepochopí, že za svých 45 Kč už nedostane svoji oblíbenou šedesátikorunu, jako dosud

ev. s drobnou obměnou ( jak kde to měli zařízeno ).  Soukromé firm,y nechť klidně poskytují tyto výhody dál, pokud tato řádně zdaní - v tom jim nikdo bránit nebude. Státní úředníci už by měli konečně  pochopit, že si žijí nad poměry. !!

0 0
možnosti
TH

thud

20. 10. 2011 18:16
Spím, či bdím?

Pane Fasulis, při čtení vašeho článku jsem si chvíli myslel, že se mi vše jen zdá. Rád bych něco poznamenal:

1) jídlo nelze ze základu daně odečít, pokud neslouží pro podnikání (třeba samoobsluhy). Jste lhář!

2) málokterý živnostník si může dovolit nepracovat déle než týden. On ho totiž na dovolené nikdo neplatí (narozdíl od zaměstnanců). Já osobně mám strop 10 dní včetně víkendů už 15 let a mí zákazníci a známí jsou na tom podobně. A pokud někdo jede od rána do nnoci, aby našetřil na dvouměsíční dovolenou? OK, zasloužil si to. Nezáviďě, když jste tak líný a neumíte zabrat.  Pokud nejedete na paušál, jak si chcete odčíst 80% příjmů, když nemáte náklady? A pokud máte náklady 80% příjmů, asi to živnostničení nebude žádná láce,ne?

4) zjistěte si, jaký důchod má živnostník oproti zaměstnanci, pak kydejte.

5) každá návštěva lékaře mě stojí všimné za to, aby vše proběhlo rychle, protože mi nukdo dobu u doktora neplatí. Už jen to je dostatečný důvpd k tomu opět nekydat hnůj. thud(at)seznam.cz

1 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

20. 10. 2011 22:11
Re: Spím, či bdím?

Na to se nedá říct nic jiného, než:

Přečtěte si nejprve článek na iDnes, na který odkazuji v závěru svého blogu a pak řečeno vaším slovníkem něco "kydejte".

Snad  k těm důchodům mi to nedá a vysvětlím vám to ještě jednou. Každému, kdo si může vybrat (tedy živnostníkovi, nikoliv zaměstnanci) se vyplatí platit minimální povinný odvod na soc. pojištění a rozdíl mezi tímto zákonným minimem a částkou, kterou by při svých příjmech odváděl jako zaměstnanec, si dávat na soukromý účet v bance. V důchodovém věku pak z těchto 2 zdrojů (minimální důchod a zmíněný účet v bance) máte vždy více peněz než, kdybyste tytéž peníze jako zaměstnanec povinně odváděl na důchodové pojištění. Je to samozřejmě dáno důchodovou solidaritou více odvádějících s těmi méně odvádějícími. U nízkopříjmových zaměstnanců je tato solidarita pochopitelná. U dobře prosperujících živnostníků je to naopak disproporce a zjevná nespravedlnost. Ale to je taky v mém článku!

A ty vaše úplatky? Tak ty  snad ani komentovat nebudu.

0 0
možnosti
JM

pepino108

20. 10. 2011 14:04
Pane Fasule,

od kolika podnikatelů jste slyšel, že by souhlasili s rušením stravenek? Už se Vám stalo, že Vám nebyla zaplacena mzda a musel jste uhradit sociální a zdravotní pojištění ve výši 3500 Kč? Co je lepší - zrušení pracovního místa, když je bohužel méně zakázek nebo se dohodnout, že část práce zajistíte, ale zbytek si musí "Schwarzarbeiter" zajistit sám a tak nebude dojit státní rozpočet, naopak do něj přispěje, co byste na místě zaměstnavatele dělal Vy? Ještě jste si nevšiml, že Kalouskovy experimenty štvou i podnikatele? Váš postoj je dost jednostranný. Podsouváte čtenářům, že živnostník je synonymum pro Víťu Koženého s odznakem Kalouska na klopě, ale hluboce se mýlíte, nebo volíte úmyslně vrcholně nesmířlivý ton. Já mám pocit, že právě o to M. Kalouskovi jde a vy jste produkt jeho machinací.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

20. 10. 2011 17:51
Re: Pane Fasule,

Kdybyste byl schopen slušného oslovení, možná bych vám i odpověděl.Rv

0 0
možnosti
LG

lookas

20. 10. 2011 2:04
Snuska blabolu

Jedna lez vedle druhe.  Mnohokrat jste porusil svuj slib.

0 0
možnosti
PK

Pyrka Jaroubek

20. 10. 2011 1:06
Perfektni rozbor.

Jak z dob  Kojzara a Boudove!

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

18. 10. 2011 16:38
Georgisi

dva zajímavé odkazy nesouvisející s Vaším článkem, ale dotýká se to i Kalouska:

http://www.vasevec.cz/vip-blogy/zbynek-fiala-joseph-stiglitz-skolil-v-praze-1

http://www.vasevec.cz/vip-blogy/zbynek-fiala-joseph-stiglitz-skolil-v-praze-2

a jiný týkající se problematiky obnovitelné zdroje versus jádro

http://www.vasevec.cz/vip-blogy/zbynek-fiala-nemci-bez-jadra-cesi-s%C2%A0temelinem

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

18. 10. 2011 17:45
Re: Georgisi

Díky, přečtu.

0 0
možnosti
VH

cvlad

18. 10. 2011 16:10
Souhlas.

0 0
možnosti

CART09

18. 10. 2011 15:49
Kvalita

Najednou jsou všichni hrozní zastánci zdravé stravy... Z čeho myslíte, že se dělají ta "meníčka", když se vejdou do 60-70 korun??;-D;-D

0 0
možnosti

CART09

18. 10. 2011 15:50
Re: Kvalita

Nemluvě o tom, že když člověk neutratí těch 70 korun v restauraci, tak je utratí jinde, takže řeči o pracovních místech jsou mimo mísu...

0 0
možnosti
IJ

bojovnik2

18. 10. 2011 15:41
Karma, velmi výstižné a přesné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.