Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladis123

28. 4. 2011 21:24
jednoznacne

karma

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

28. 4. 2011 21:25
Re: jednoznacne

Děkuju :-)

0 0
možnosti

jáša

28. 4. 2011 19:17
Ústavní soud jen řekl ,

že pravidla se během hry nemění. A má pravdu.R^

0 0
možnosti

Jáosobně

28. 4. 2011 19:37
Re: Ústavní soud jen řekl ,

No tak o tom žádná...jenže ono to má další podtext a to ten že si to sami zaplatíme a ti co SS nemají tak taky.Vím že to defacto s tím ouplně nesouvisí a proti rozsudku nic nemám, ale Kalousek má pravdu taky.

To samé bych udělal s příspěvky zaměstnavatelů....do těchto různých finančních produktů.Klidně ať je posílaj, možná ať si je i odečtou z daní, nebo to nedaní(zaměstnavatel), ale  ať to nejde vybrat dříve, než se to vybrat má.Třeba u  penzijka to někteří ruší každý rok....a pak zase obnovují a ještě machrujou že si udělaj vánoce.

0 0
možnosti

fidel

28. 4. 2011 18:48
nesouhlas ....

ústavní soud - resp. jeho nálezy - je velice často doslova vředem  v našem právním systému Rv   --- bez ohledu na to "padni komu padni" ---

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

28. 4. 2011 20:00
Re: nesouhlas ....

:-) Nemohu říci, že bych to nečekal. Ale konkrétní fakta popřít nemůžeš, fidele.

Přečti si aspoň mnou avizovaný blog pana Antoše. Má hlavu a patu.

Ta legislativní nouze......    nezlob se, ale to bylo tak trapné a nedemokratické a taky naivní, že.... :-)

0 0
možnosti

Jáosobně

28. 4. 2011 15:57
nejednoznačných 9ku6

Prej to hlasování dopadlo 9:6, takže Klaus má pravdu....je to politikum a ne že ne.O znemožnění nemůže bejt řeč...

0 0
možnosti

petrucciani

28. 4. 2011 18:43
Re: nejednoznačných 9ku6

To hlasovani tak dopadlo proto, ze Klaus musi cekat na tech 9, nez jim vyprsi mandat a bude moct je vymenit za ty, kteri budou uz hlasovat jak si preje on. ;-)

0 0
možnosti

rachitico

28. 4. 2011 13:54
Za Klause jem platil úrok 16%

a když jsem byl v polovině splacení úvěru úroková míra stoupla skoro o 100% a zase jsem platil jako na začátku. Kalousek je naklonovaný Klaus a celá ODS je naklonované

hejno strak, jen sem a tam se najde nějaká ovce.:-P

0 0
možnosti

josefbad

28. 4. 2011 14:15
Re: Za Klause jem platil úrok 16%

to ale asi nemluvite o stavebku, tam byl urok na uveru maximalne 6 procent.

Neverim tomu, ze jste platil urok 32%.

0 0
možnosti

Olda70

28. 4. 2011 13:13
Typicke uvazovani

Libi se mi, jak autor automaticky uvazujete tak, ze kazdy chce pomoci stavebniho sporeni pobirat statni prispevky. A pokud to nekdo nedela, tak jedine proto, ze na to nema dostatek penez. Behem existence stavebniho sporeni jsem postavil dum a koupil chalupu a presto jsem stavebko nikdy nevyuzil - prislo mi nemistne pobirat od statu prispevek, kdyz ho nepotrebuji. A Kalouskovo snahu o usetreni vydaju ze statniho rozpoctu chapu a uvital jsem ji, cilem bylo snizit schodek. Ze to neproslo taky chapu, ale prijde mi to skoda. Lide se stavebnim sporenim se ted raduji, ale dopady narustajiciho statniho dluhu muzou prijemnost v podobe stedreho statniho prispevku brzo zkalit. Osobne bych se radeji vzdal prispevku od statu a nezil s pocitem, ze jsem inkasoval ze statni kasy a moje deti budou muset moje dluhy splacet.

0 0
možnosti

FanFanTulipan

28. 4. 2011 14:50
Re: Typicke uvazovani

Jste jeden z mála, který pochopil o co šlo R^

0 0
možnosti

Obyčejný člobrda

28. 4. 2011 12:47
Píšete nesmysly

Kde mluví ústava o tom, že legislativní nouze je možná jen v případě katastrofy? Nemluví. Kde máte ve smlouvě o stavebním spoření uvedeno, jakou dotaci budete dostávat? Nemáte. Místo papouškování populistických hesel by to chtělo nastudovat fakta. Zdanění podpory bylo přijato před její výplatou, takže nemohlo jít o žádnou retroaktivitu. To by už nemohl stát například na věčné časy měnit ani zdanění výplaty mzdy, protože pracovní smlouvu jste také podepisoval za platnosti nějaké úrovně daně. Když se změní něco, co nastane po odsouhlasení změny, nemůže jít o retroaktivitu.:-P

0 0
možnosti

Blast

28. 4. 2011 13:14
Re: Píšete nesmysly

u pracovni smlouvy je tam stat jako treti( zamestnavatel plati mzdu, zamestananec dostava mzdu a stat si veme dan). V tomhle pripade tam ale zadny treti subjekt neni. (stat plati prispevek, sporic dostava, stat si z toho veme novou dan)

0 0
možnosti

holydance

28. 4. 2011 12:45
US

nenapadl změnu hry, ale způsob, jakým byla ta změna uskutečněna, víme?

0 0
možnosti

petrucciani

28. 4. 2011 18:22
Re: US

Ja uz se nicemu nedivim. Kazdy si pravidla hry vyklada po svem a urazi US, ktery naopak povazuji za neco, co by tady melo fungovat a to u vsech soudu. Jenze tady radsi ma zelenou soudkyne, ktera osvobodila Vondrusku, protoze se nenasel zadny svedek, ktery by dokazal, ze Vondruska vezne bil.

0 0
možnosti

gmajlman

28. 4. 2011 12:15
Ja byc soudruha Rychetskeho ...

poslal na tejden k loapte aby se mohl zamyslet nad tim kde se berou penize do statni pokladny ...

0 0
možnosti

martas_1.8T

28. 4. 2011 11:55
Zda se mi,

ze chcete, aby to tu dopadlo jako v Recku :o)

0 0
možnosti

Karotak

28. 4. 2011 12:04
Re: Zda se mi,

Řeckem nevyhrožujte .... Kalousek je zloděj, to ví každej a jako on je plný parlament ... na jedné straně vybrat co nejvíc, aby to co se na straně druhé rozháže nebylo tak vidět .... protože ztráta ve velkém plném měšci není tak viditelná, jako v tom poloprázdném ... :-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS