Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fidel

25. 1. 2011 9:30
..

1. mám sakra dobrý důvod  - osobní - nevěřit p. Bártovi / byt´některé jeho metody managerského řízení by státní správa potřebovala jako prase drbání /

2. taktéž mám čistě osobní důvod nevěřit  Johnovi

3. a trochu pochybuji o kredibilitě pana Michálka - tady není reálný podkald z mé strany, jen subjektivní názor

 Nečas mě zklamal zatím "pouze" v kauze Drobil, ale možná je to tím, že vzhledem k  jeho osobnosti nemám taková očekávání ;-)

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

30. 1. 2011 20:11
Re: ..

To všechno je hezké, nicméně, když odhlédnu od obecné "nejasnosti" a ideologické neprůhlednosti VV a podívám se na jejich výstupy, zatím nemají moc konkurence ve starých prolhaných stranách prorostlých korupcí jako rokvor plísní. 

Kauza Drobil je ukázková - ve smyslu systému fungovámí stran, Drobil v tomto smyslu nijak nepochybil, dělal jen to, co se od něj čekalo. On neměl zapotřebí získat bokem jedinou korunu, patří k nejmajetnějším politikům.

Mnohem hroší je, že všichni mají na všechny něco a používá se to kdykoliv je "třeba", to je to hrůzné na dnešním pol. stavu. A novináři k tomu slouží jen jako prostředník. Jestli mě někdo zklamal, pak je to MF Dnes protože na tuto roli prostředníka vždy ochotně přistupuje a ještě si hraje na investigativce a hrdiny.

0 0
možnosti

carolusI

24. 1. 2011 22:29
ODS a ČSSD

už toho rozkradly příliš mnoho aby se jim dalo věřit. Jsem rád, že to chápe stále víc lidí. Snad jim to v příštích volbách spočítáme.

0 0
možnosti

Hanes007

24. 1. 2011 19:03
Souhlasím

Zdar Jiříku, Nádherný článek. Já už jsem si začal připadat nějak

divně. Taky jsem pořád přemýšlel, proč útočí na Bártu a to ještě na období, kdy

byl soukromý podnikatel. Vytýkají mu, že sledoval politiky, ale už nikoho

nezajímá kdo a proč si tuto činnost u soukromé firmy objednal.A s ODS jsem rád že máme stejný názor. Doufám, že toto

takhle připadá více lidem. I to mlčení ČSSD. Popsal jsi to nádherně. Díky

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

24. 1. 2011 19:24
Re: Souhlasím

Taky díky! :-)

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

24. 1. 2011 13:25
Zdravím

neviděl bych to zas až tak černě, jakkoliv je jen k šedé strašně daleko. Nevím zda jste dnes zanamenal Vondrovo vystoupení v kauze autolékárniček. Zdá se, že by se mohlo blýskat na lepší časy i v ODS. Ano v ODS nejsou jen lumpovéa kmotři. Na Streita moc nedejte - politika se nedá dělat mimo politickou stranu, takže o té integritě je kec. Ta má jen nějaké meze. Přiznám se, že u Nečase z mého pohledu praskla při způsobech chování Nečase v kauze Drobilˇ, jeho způsob hájení Drobila. Dočasné zaměstnání Drobila jsem se skřípajícímizuby dočasně akceprovat jako ten tlak, budu-li onoNečasovo chování považovat za lidské selhání profesionality.

0 0
možnosti

Streit

24. 1. 2011 13:36
Re: Zdravím

Dejte na Špátu!

;-D

0 0
možnosti

Tregold

24. 1. 2011 11:20
No ODS je jaksi v šoku

Styl práce ODS (i na komunální úrovni) byl takový, že se koaliční partneři zaháčkovali do špinavostí (aby nemohli mluvit) případně uplatili nějakou funkcí či prebendou. Pak bylo jasné, že jejich špičky neopustí linii a budou spolupracovat ve snaze zachovat si koryta (viz Zelení). U VV dost narazili, neboť je zřejmé, že Véčka opustí vládu bez nějakých velkých slz a z toho je ODS teď v šoku, neboť osvědčená taktika cukru a biče nefunguje.

0 0
možnosti

Streit

24. 1. 2011 9:10
Snad poprvé mohu souhlasit

Dokonce ve svém posledním blogu jsem došel k podobným závěrům.

Jen nechápu, jak jste dříve mohl tolik hájit Topolánka (s kámošem Řebíčkem), který jednu dobu těm kmotrům předsedal.

A trochu jste zapomněl, že ČSSD na tom není lépe, spíše hůře.

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

24. 1. 2011 10:22
Re: Snad poprvé mohu souhlasit

Přiznám se, že jste mě překvapil, že mne občas čtete.

Ad Topolánek - hájil jsem ho v tom, že se dokázal oprostit od Klause zakladatele (narozdíl od Nečase, který ho už opět jako nedospělé dítě zase potřebuje), hájil jsem hio v tom, že se dokázal rozkročit a pokusil se přilákat i středové voliče. Hájil jsem ho v tom, že byl dobrý premiér a i v předsednictví ukázal, že je silný a odpovědný státník.

Rozhodně ho nehájím za Řebíčka a jiné kmotry, za kterými stál (ať už z účelového donucení nebo dobrovolně). 

O kostlivcích ČSSD v článku píšu. Rozepisovat známé kauzy (mostecká uhelná apod.) snad není třeba.

0 0
možnosti

vlastik+++

24. 1. 2011 8:58
K tomu není

co dodat. Jenom je pro mě nepochopitelný jak 20 let voliči v Česku neprohlédli že ODS a soc. dem. je vlastně jedna strana která si rozdělila sféry vlivu a beztrestně  kradla. To si myslím že je taky hlavně Bártova zásluha že ty dvě partaje se pod tlakem okolností musely odkopat.   Tedˇjde o to kolik lidí to pochopilo.

0 0
možnosti

zdeseny obcan

24. 1. 2011 10:18
Re: K tomu není

Medialni propaganda dokaze prave divy. Ted se nekomu muze zdat ze lide procitli ale staci pred volbami spustit kampan treba o Recku a zblble ovce jim to zase nahazeji a dal to pujde dolu.

0 0
možnosti

Cder

24. 1. 2011 8:10
To komunisti také ne

Komunisti se také nezmění a je jedno, jestli mají ve znaku rudou třešničku nebo oranžovou růži... A lidé jim přesto dále nalítávají...

0 0
možnosti

Cder

24. 1. 2011 8:11
Re: To komunisti také ne

Z toho plyne jedno ponaučení - lidské hlouposti se lidstvo nikdy nezbaví.... A v (post)komunistických státech to platí dvojnásob.

0 0
možnosti

kosciuszko

24. 1. 2011 8:06
Konečně jste prozřel

V Řecku by lidé vyšli do ulic a bylo by po vládě. Myslíte že Topolánek byl lepší ?

Mám pocit, že nebyl.

0 0
možnosti

kosciuszko

24. 1. 2011 8:07
Re: Konečně jste prozřel

JInak karma jak bičR^

0 0
možnosti

kavalir2

24. 1. 2011 7:56
Patron

R^Jiná být nemůže mají přece skvělého patrona, tatíčka na hradě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.