Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marty.1ban

10. 1. 2011 0:49
...

...to je snad první článek, kde se neobjevilo jméno Klaus. Že by pan Fasulis změnil repertoár......???

0 0
možnosti

fidel

10. 1. 2011 15:31
Re: ... pro marty-ho

... nedrážděte !! ;-)  ... ocenit je na místě ....R^

0 0
možnosti

fidel

7. 1. 2011 7:06
karma ...

.. s jedinou výhradou :

"" Zřejmě spěchal a ostatní ho brzdili, tak je chtěl spravedlivě potrestat podle výše uvedeného návodu."" -  potom, co jsem ctihodného pána  poslouchal v TV jak se klidne a rozvážně,  sebestředně a ublíženě, zaobíral okolnostmi karambolu, se domnívám, že takový pán přece nemůže spěchat ;-)  .......... to je klidas ......... ;-D  .....   // já si fakt myslím, že ten dement /promiň, ale nic jiného mě nenapadá/ , nespěchal, on to má jako relax, zábavu, jako vlastní přirozenost ve své, nebojím se říci, zvrácenosti.........  už jeho  postoje v rodině / k otci, bratrovi apod. /  a okolí něco signalizují..... Rv

0 0
možnosti

thanasis7

7. 1. 2011 1:45
emeis eimaste oi ellines

na min ksexase apo pou eimaste re giorgo

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

10. 1. 2011 23:10
Re: emeis eimaste oi ellines

Δεν θα ξεχάσω ποτέ, ότι είμαι Έλληνας!  :-)

0 0
možnosti

Vohon

6. 1. 2011 8:42
Nesázím ani na jedno,ani na druhé.

Já mám pocit,že jsou ty kurzy obráceně.Ale nic ve zlém,já sázení rozumím jako kůň kafi.Stejně bych si nevsadil,nedělám to nikdy.A tady si myslím,že se dá jen prohrát nebo nevyhrát (nominálně...).Ale k Vašemu prvnímu odstavci: Paní státní zástupkyni bych a priori neodsuzoval,že dala policajtům "kartáč".Oni opravdu bývají někdy hotovi "ajncvaj".Třeba není od věci,získat pro kauzu důkazy,které by byly natolik "fest",aby si obhájci jasného viníka proti nim ani neškrtli. Jen by to nemělo trvat zase moc dlouho,aby to nevyšumělo do ztracena,jak bývá v tomto kraji zvykem.

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

6. 1. 2011 12:02
Re: Nesázím ani na jedno,ani na druhé.

Kurs 10:1 znamená, že za každou vsazenou korunu obdržíte korun 10 - tedy 10x tolik.

A kurs 1,05:1 zas znamená, že za každou korunu dostanete jen 1,05 kč - tedy jen 5% navíc.

Policajti bývají někdy hotovi ajnc cvaj to máte pravdu, ale tento případ bych já tipoval spíš na tu verzi č.1. :-)

0 0
možnosti

klimakterium_gmur

6. 1. 2011 7:57
A jakou práci děláte vy?

Co je komu do toho, že je to manager? Taky má jenom jednu díru do ***

Fakt nechápu, proč se to pořád zdůrazňuje... Pane, přeju Vám, abyste se nedostal do podobné situace. Něco se stane a všem bude hned vše jasné jen podle auta, ve kterém jste seděl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.