Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fidel

8. 11. 2010 10:44
jednoznačná karma

mnam mnam R^

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

8. 11. 2010 17:48
Re: jednoznačná karma

Díky, jsem rád, že na jídlo máme vkus podobný, narozdíl od našeho pohledu např. na VK.

Myslím, že i v pohledu na něj se jednou shodneme . Až prokoukneš. Stejně jako v tom prohlédl i Topol. Tomu jsem říkal kdysi totéž (ještě před tím než jej blbec prosadil 2x na Hrad), neposlouchal mne ale, Tomáš jeden nevěřící! :-)

0 0
možnosti

fidel

10. 11. 2010 8:41
Re: jednoznačná karma

;-)...nevím, ale opravdu nevím;-), asi svůj názor nezměním / vážím si ho a většinou souzním s jeho názory až na pár vyjímek / .... i když možná ... jak se říká nikdy neříkej nikdy ........ ;-D  ...ale u tebe určitě  posun ve vnímáním nebo změna hodnocení VK nehrozí :-), to je tak neměnná konstanta, že jí nemůže změnit podle mě absolutně nic ..........:-) co naděláme .... [>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.