Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OR

oskie98

17. 7. 2010 23:17
Call centrum

Možná není marné kontaktovat support : internet@csa.cz nebo telefonicky

Na můj dotaz ohledně kolísání cen letenek se mi velmi brzy ozvali a poslali následující odpověď:

"Velice se omlouvame za problemy Vam zpusobene. Ale aktualni nabidka dostupnych tarifu se neustale meni. Proto muze i kazdy zlomek vteriny byt nabidka jina. Dulezite je, co se ve sledovanem okamziku proda anebo zda nekdo letenku vrati. Doporucuji nas kontaktovat telefonicky. ....... Kontaktni centrum CSA"

T: +420 800 310 310 - Bezplatna linka pro volani z Ceske republiky

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

18. 7. 2010 10:42
Re: Call centrum

Sory, ale to není tento případ. Přečtěte si co jsem napsal. ta cena Ostrava-Praha-Ath - byla celou neděli na nesmyslných 30.000 korunách a to u všech letů spojů i termínů - klidně 4 měsíce dopředu. Zvlášť letenky na tytéž konkrétní lety stály normálně tedy celkem 10.000. Cena letenky navíc skákaly při jednotlivých potvrzování kroků - 1. krok vám nabídnou cenu za 3000, aby při potvrzení v dalším kroku tutéž letenku systíém navýšil na více než dvojnásobek.

Argument, že zrovna v tu chvíli cena vzrostla díky koupín jiných neobstojí. Protože totéž se děje i za hodinu a na každém letu tzo skáče jinak, ale na tomtéž letu (klidně na letu 1/2 roku dopředu) to skáče stejně - tedy i druhý den či třetí den pokusu io koupi. Závěr - naprostý chaos v softvéru prodeje.

Na kontaktní centrum nemá cenu se obracet, nejsou tam lidé, kteří rozumějí tomu systému, budou vám odpovídat naučené odpovědi.

0 0
možnosti
MV

artaxerxes

14. 7. 2010 21:46
Levné letenky

Pokud jste z Ostravy a okolí, tak můžu doporučit letět z Krakova. Je to blíž než do Vídně a výhoda je, že cesta do Krakova je po rychlostní silnici (část dálnice a část silnice 1. třídy), přeci jen do Vídně zatím dálnice komplet není a jede se přes malá městečka.

0 0
možnosti
MD

midou

17. 7. 2010 9:34
Re: Levné letenky

na rozdíl od Vídně bych tam auto zaparkovaný týden nenechal..

0 0
možnosti
C

cany1313

14. 7. 2010 17:23
LuftJarda

tam má pořád vystrčené drápky..Karma

0 0
možnosti
JV

Jan Vrana

12. 7. 2010 18:55
Hlavne nehledat v levnych tarifech logiku

Moc se hledanim levnych letenek nezabyvam, nebot vetsinou litam na posledni chvili. Presto mam zajimavou zkusenost: jednou jsem zkusil levnym vyhledavacem Curych - Praha a s odstupem nejlevnejsi byl let s mezipristanim v Mnichove. Rekl jsem si: z Mnichova do Prahy to snad musi byt uplne zadarmo a hned jsem to naklikl. Nejlevneji vysel let Mnichov - Praha s mezipristanim v Curychu!

0 0
možnosti
JD

jdobry

13. 7. 2010 11:10
Re: Hlavne nehledat v levnych tarifech logiku

R^ pobavil jsem se

0 0
možnosti

kengura

12. 7. 2010 17:36
Zavádějící ceny u ČSA

Celý rezervační systém ČSA je skutečně podivný. Už jen to, že nabízí např. letenky za 495 Kč v jednom směru, ale až potom připočítává taxy a poplatek, jejichž hodnota je vyšší než cena letenek a výsledná cena je potom úplně jiná. To je jen klamání zákazníka.

Stačí se podívat např. na rezervační systém British Airways, Lufthansy nebo Austrian - zadám data, vyberu lety, všude vidím cenu, která je konečná a kterou následně budu platit a až když si vše vyberu, ukáže se rozpočítání kolik z celkové ceny je cena letenky, kolik taxy a kolik jiné poplatky.

Má to svou logiku, pokud si nemůžu koupit letenku bez těch souvisejících poplatků a tax, je její holá cena úplně k ničemu.

0 0
možnosti
LL

novoluni

12. 7. 2010 17:00
CSA CS

Souhlas, ja jejich rezervacni system a cele sluzby vniman negativne uz leta. Pokud mohu vyhnu se jim, ale bohuzel, kdyz letim se psem, jinou alternativu nemam. Uz jenom rezervace mista pro psa je hotovy balzam na nervy, nejdriv musim mit rezervaci letenky pro sebe (viz odessa alla pisatel clanku), pak si zavolam, oni neco dlouze vytukavaji, pak mi reknou at si zavolam znovu za 24hod., aby mi potvrdili zda misto je ci neni. Takze se jenom vzdy modlim, aby nikdo jiny s coklem neletel a ja nemela zbytecne koupenou letenku a pak mi to nepovolili. Treba u Swiss, i kdyz je v lasce taky moc nemam, si zavolam a oni hned vi, zda pes je mozny ci ne, u CSA to musi zjistovat 24hod.!! To o necem soudi, nekde je neco spatne....

0 0
možnosti
CM

demon5

12. 7. 2010 21:53
Re: CSA CS

Znate vyznam spojeni "balzam na nervy"? Rekl bych ze ne. :-P

0 0
možnosti
JPVB

jsem pod vlivem barbiturathu

12. 7. 2010 16:32
@@

doporucuju wizzard....z belgie do prahy za 500kc....sem se smal kdyz sem pak kupoval jizdenku na vlak praha-ostrava za skoro 700kc...;-D

0 0
možnosti
OK

you.can

12. 7. 2010 16:39
Re: @@

hmm a myslíš, že takovou cenu dostane každý, kdo si koupí letenku? A když si ji budu chtít koupit na zítra, že dostanu stejnou cenu? Vyplatil by se aerolince provoz této linky při obsazenosti 200 lidí při ceně 500 korun za tiket? tj 10.000,-..

0 0
možnosti
ZK

FankaaTonka

12. 7. 2010 16:24
Bývala to lepší společnost

Jj, ČSA jde za poslední léta hodně dolů. Zbavili se svých nejprestižnějších destinací,  New Yorku a Dubaje, prodali svůj catering....Jejich business třída na střední vzdálenosti  je spíš parodie na business, o vnitroevropských letech ani nemluvě. Jediným pozitivem je přímé spojení a vcelku příjemný personál na palubě.

0 0
možnosti
P

pandoraziki

14. 7. 2010 8:06
Re: Bývala to lepší společnost

Ano, jejich rozhodnuti zrusit spoj Praha - New York opravdu nechapu. Letala jsem tuto trasu relativne casto a letadlo bylo vzdy plne a to obema smery.:-/

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

12. 7. 2010 15:19
Souhlas.

Jo, souhlas. Jak s chaotičností rezervačního systému, tak s názorem na cenotvorbu. A kvalita začíná být rovněž problematická. Je mi jedno, jakou službu kdo outsorcuje od jakého dodavatele, ale nasednu-li do letadla ČSA a najdu-li tam nějaké nedostatky, je to problém ČSA. Když jsem letěl do NYC (v byz.), udělal jsem tu blbost, že jsem si sklopil sedadlo. Z toho "holubince" mezi sedačkami jsem se málem poblil. Další šok nastal, když pustili svůj "zábavní systém". To už jsem se fakt smál. Nedávno jsem stejnou třídou letěl Londýn. Prosezené sedačky, u mě urvaná kapsa u nohou a když jsem se chtěl naklonit k Alici, abych jí řekl, co si myslím, upadl ten stoleček mezi námi. A to nemluvím o mých oblíbencích ATR. Ale to už je fakt jiná liga :-).

Když to jde, letím s někým jiným. Zpravidla je to buď levnější nebo za stejné peníze, ale v úplně jiné kvalitě. Např. US v BA byz. je úplně o něčem jiném (člověk si lehne) a stojí to méně. Doufám, že se ČSA rychle proberou.......

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

12. 7. 2010 19:00
Re: Souhlas.

Díky Štěpáne za příspěvek do diskuse. :-)

0 0
možnosti
PP

fidel

12. 7. 2010 14:35
karma

[>-]R^

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

12. 7. 2010 19:10
Re: karma

dík :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.