Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

don Alojz

25. 1. 2010 14:14
...

,,no jako obvykle jsi nezklamal. Trocha žvástů a plný pytel žlučovitého Antiklausismu. Blahoslaven buď.............

0 0
možnosti

Quantum daemon

6. 1. 2010 20:04
karma jak Klausovo ego

R^

0 0
možnosti

Hulimír

6. 1. 2010 10:56
jo

Jo je to docela vtipné, M.Fendrych to napsal velmi výstižně, nic méně se nemohu zbavit dojmu, že pan Georgis se snaží navodit dojem, že mluvit ,,člověčinou" znamená hovořit tupě a sprostě....Přesně však k lidem hovořící touto ,,člověčinou" byl směrován projev pana bohužel prezidenta Klause....:-/ 

0 0
možnosti

čhavo

6. 1. 2010 9:48
to je paráda

pane kolego blogere,musel jsem se tomu zasmát. OK, jen ten Klaus za vše nemůže. Nezastávám se ho, jako český občan jsem ho vyslechl,jako většina,ale.

Kdo volí poslance ,potažmu prezidenta?Máslo na hlavě máme všichni. Vzhůru do ulic a cinkat klíčema?!R^

0 0
možnosti

Hulimír

6. 1. 2010 11:54
Re: to je paráda

Za to že Klaus se chová jak se chová, za to nemůžeme všichni... za to může především jeho rodina, rodiče, výchova, okolí které ho formovalo.... je pravda, že s tím, že se tento člověk stal prezidentem máme tak trochu co do činění...ale 100% by to platilo pouze v případě přímé volby, ale to by za to zase nemohli ti, kteří by volili protikandidáta..... prostě hodit na nás všechny ( tudíž i na mne) je nanejvýš obtížné....;-D

0 0
možnosti

experience

6. 1. 2010 9:26
GF může překládat do člověčiny

asi stejně kvalifikovaně jako já do řečtiny. A komu  se to nelíbí, ať si klikne na "nevhodný příspěvek?", mně to vadit nebude.

0 0
možnosti

fidel

5. 1. 2010 12:24
jako vždy

[>-]  .. ... nezklamal jsi ve všech směrech ani v novém roce ........[>-]

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

5. 1. 2010 20:28
Re: jako vždy

Znáš mě. Vždy se snažím, abych nezklamal!

Ale co tu děláš ty? Copak jsem ti neříkal, že číst mé články o VK jest osobám do 16,5 let, členům SSO, a tobě přísně zapovězeno? :-)

0 0
možnosti

Greybeard+

5. 1. 2010 4:01
To je můj pohled na p.prezidenta

po novoročním projevu

http://www.ateo.cz/i/3761/

0 0
možnosti

qui n tana2

4. 1. 2010 13:53
skveleeeee, karmuji

uzasne, je to super si to takhle precist az po case (skutecne nejsem uchyl, abych stal myslenkove v pozoru jako nekdo a cekal na novorocni projev druheho uchyla). podobne to vidim i ja, je to smutne, ze tento clovek se vyjadruje, ze mame resit spis zivot ve svem okoli a sam se pasuje na reditele zemekoule ... ;-D

0 0
možnosti

osvetitel

4. 1. 2010 6:11
Nejaka vase Ceska kolegine reckeho puvodu se na svem blogu

strachovala ze chci manipulovat s jejim myslenim, kdyz jsem ji doporucil shlednout film "Rek Zorba", ze ji to privede na jine myslenky . Doufam ze take netrpite podobnym pocitem !!:-))

0 0
možnosti

Vikina

4. 1. 2010 3:01
Ty víš, Jiříku,

že Tě moc rád nemám, a navíc mi zrovna Klaus od doby svého prezidentování nijak nevadí, ale tento článek je dobrý, tedy přesněji, pro mě dobrý. Takže jsem Tě dokonce i okarmoval. Jo, a poděkovat můžeš své krapet střelený soukmenovkyni (teda, ona je vlastně asi jediná normální, jenže v tomhletom stádu právě proto nenormální) Kačence Kats... prostě nějaký nezapamatovatelný řecký méno, kerá mě sem poslala.

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

4. 1. 2010 12:32
Re: Ty víš, Jiříku,

Díky, od Tebe bych to fakt nečekal :-). A aby tě sem nemusel příště nikdo navádět, stačí si aktivovat RSS na mé sránky a žádný můj "skvost" Ti už příště neuteče. :-)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.