Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Agent Orange

12. 6. 2008 0:26
U tohoto souvětí jsem skončil...

Myslím si, že tak vysokou úspěšnost mých blogových článků, s výjimkou mě, nečekal skoro nikdo.;-D

0 0
možnosti
LV

Větva

1. 4. 2008 16:57
...

....tedy Georgisi, to se Ti povedlo!

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 6. 2008 20:09
Re: ...

díky větva ;-)

0 0
možnosti
DK

Sunny29

17. 3. 2008 9:15
Škoda, že jsem si článek přečetla až teď.

Skvěle jste zmátl mnoho čtenářů. R^:-) Dodatečně posílám karmu.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

14. 6. 2008 20:12
Re: Škoda, že jsem si článek přečetla až teď.

nevadí, pozdě, ale přece. Dík

0 0
možnosti

Jirka

23. 1. 2008 0:28
GESTAPÁCKÉ MANÝRY JIŘÍHO PAROUBKA

který chce hnát k Ústavnímu soudu to, že mu iDnes smazal blog? Totot opravdu psal Jiří Paroubek a byl střízlivý? Pan Paroubek by nejraději iDnes zakázal že? Pan Paroubek se začíná chovat jako Stalin s Gottwaldem.....

0 0
možnosti
EB

Eva Bednářová

8. 1. 2008 11:31
Smekám

Grandiózní,R^Karmička

0 0
možnosti
JB

Falkon

24. 12. 2007 13:18
Zaprodanec Fasulis

Vazeni panove Jiri a Jiri (odpustite mi Cesky prepis vaseho reckeho jmena),

vase bezbreha politicka agitace snad nezna mezi !! Divim se nehoraznosti, s jakou autor agilne napada mravnost ctenaru, a pritom sam uziva silnych vyrazu v popisu jejich 'spatne politicky motivovane' cinnosti. To samo o sobe svedci o nesoudnosti a nekorektnosti !!

Clanek napada jine Blogery a zesmesnuje je, coz jasne snizuje vasi vlastni serioznost. Vase politicka uvedomelost kape z kazde vety a snaha o manipulaci pomoci znevazovani a vyzdvyhovani vami vybranych 'zavadnych' a 'spravnych' clanku hranici s demagogii!!

Prirovnavat smazani vaseho agitacniho zvastu k unoru snad uz presahuje vsechny meze? Nestacilo vam, jak byl vas povolebni projev negativne prezentovan v mediich? (A PRAVEM) Stydte se!!!

Vase 'vyrazivo' je ovsem nahony vzdaleno od demokratickych principu havlovske 'pravdy a lasky' (za ktere jsme proti VAM v 89' cinkali klici) - bohuzel, ryba smrdi od hlavy a CSSD od predsedy!!!

0 0
možnosti
JB

Falkon

24. 12. 2007 13:43
Re: Zaprodanec Fasulis

hahaha, tak tohle mi uz nedelejte !!! :o))

Tu hranici satiry jste temer neprekrocil a pan Puchejr je podobnymi vyroky tolik znam, ze jsem byl zaskocen, prohlidnuvse vas zamer az pri cteni komentaru. Dekuji, takovy april na Vanoce docela ujde - R^

Zaroven se chci omluvit za pouziti silnych slov na Vasi adresu, smerovaly k panu JP, jehoz chovani se nehodi ani na verejny zachodky. Podle cimrmanova pravidla totiz zastava funkci, na kterou uz dlouho nema !!

0 0
možnosti

refalski

22. 12. 2007 19:58
Kokotis

Kokotis

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

22. 12. 2007 21:34
Re: Kokotis

Vážený pane vystupující pod nicky : "rafalski, refalski, ostravak, repfek, kefal  atd.... " opravdu nevím, co jsem Vám udělal, že mi zanášite urážkami můj blog.

Chci Vám proto jen říci, že znám Vaši IP adresu:

IP: 89-102-105-247 - Karneval

Není problém poprosit redakci iDnes, aby Vám zablokovala z této adresy přístup na servr iDnes. Myslím si ale, že by to bylo zbytečně tvrdé vůči Vám.

Proto Vás ještě před tím, než tak učiním, žádám, abyste zanechal svých urážek vůči mě. Děkuju.

0 0
možnosti

kejki

21. 12. 2007 23:15
Vzhledem k tomu,

jak mnoho lidí to spapalo, je ta parodie málo přehnaná. Což je neuvěřitelné. R^

0 0
možnosti

kefal

9. 12. 2007 19:28
ruprfek@seznam.cz

Co tam zase poblitý blogger vyslintnul, to fakt není možné. Už jsem ho dlouho u Rady neviděl, jak grcá po stole, tak asi začal žrát hřiby

0 0
možnosti

Jan Borovička

7. 12. 2007 9:52
ANO!

Tohle je naprosto skvělé!!! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.