Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kalouskovo netradiční karaoke, aneb Pozor boty, pochodem vchod!

Před odchodem na vládní dovolenou se ministr financí pan Kalousek na poslední tiskové konferenci postaral o velmi svérázný kousek. Pro ty, co tiskovku neviděli, nabízím, alespoň doslovný přepis ne nezábavného extempore pana ministra. Musím říci, že všichni přítomní se náramně pobavili.

Miloslav Kalousek těsně po svém vystoupení. Sami se můžete přesvědčit z fotografie, jak skvělý pocit pan ministr ze svého výkonu měl.foto: Dalibor Puchta, iDNES.cz

Z tiskové konference:

Dotaz: "Pane ministře, slyšeli jsme, že pan premiér přišel na vládu s novými, údajně až převratnými návrhy reforem veřejných financí, které by prý měly být sociálně mnohem citlivější než ty, které jste dosud se svou stranou prosazoval Vy. Co to byly za návrhy? Jsou pro Vás akceptovatelné? Můžete nám k novým Nečasovým návrhům řící více?"

Ministr financí si bere mikrofon:

„Jistěže mohu. Víte, nóó, pan premiér Nečas přišel po všech těch kotrmelcích s Věcmi veřejnými se zcela novými představami reforem. A co si o nich myslím?

Podívejte, pane redaktore. Víte, mám dnes výbornou náladu, zítra totiž, po tom hákování od nevidím do nevidím na ministerstvu, odjíždím na zaslouženou dovolenou. A tu otázku od Vás jsem tak nějak čekal, a tak jsem se na ni připravil dopředu. Trošku netradičně připravil. Chtěl bych všem ukázat, že nejsem jen takový úřednický suchar, za kterého mě všichni máte a tak bych Vám odpověď právě na Vaši otázku netradičně zazpíval, mohu?"

"Určitě, Vy přece můžete úplně všechno pane ministře. Jen do zpěvu, hoříme tu všichni zvědavostí."

"Děkuji Vám"

Pan Kalousek se obrací na na svou asistentku s prosbou, aby pustila ze svého notebooku připravenou doprovodnou melodii. Sám pak s mikrofonem a s milým, na něj až nezvyklým výrazem, ne nepodobnému výrazu Karla Gotta na koncertě, předstupuje před ostatní členy vlády. Po zaznění prvních tónů je všem přítomným jasné, na jakou melodii zde Kalouskovo karaoke proběhne. Jedná se o melodii někdejšího hitu Yvonne Přenosilové z konce 60. let Boty proti lásce.

Záznam z tiskovky nemám, a tak doporučuji pro lepší přiblížení ministrova netradičního uměleckého vystoupení pustit si známý hit alespoň zde v odkazu a do toho si představit nazaměnitelný Kalouskův tenor zpívající následující text:

Tři, čtyři:

 

Zas mi říkal, že má něco pro mě, ... (myšlen Nečas -pozn. autora)

a to něco, že stát sociální je.

Já stát sociální nechci ale v domě,... jéééé,

přináší jen dluh a výdaje!

Mám proti němu boty,

ty chrání lobby mou.

Ty boty vždycky jdou

a vše sociální pošlapou.

 

Žiju už jen díky těmto botám,

žiju s Topkou zásluhou těch bot.

Často sice sockám hlavu motám, jééé

botám, ale city nejsou vhod.

V těch botách rád i piju,

zvlášt pak slivovici mou.

Ty boty pak vždycky jdou

a všechny socky pošlapou.

A tyhle boty nosím někde v hlavě,

někde v hlavě, ne však na nohou.

Jsou tam, kde mi v hlavě vždycky hučí,

od socanů mi však pomohou.

V těch botách kolem kopu,

prý se mi to vymstí.

Prý jak v botách jdu,

tak šlapu sockám po štěstí.

Pozor boty,

pochodem vchod!

 

Já myslím, že tím jsem vyjádřil zcela jasně a zřetelně, co si o nových návrzích pana premiéra myslím. Děkuji Vám všem za pozornost a těším se na Vás po dovolené.

Autor: Georgis Fasulis | pondělí 1.8.2011 7:40 | karma článku: 24,26 | přečteno: 2860x
  • Další články autora

Georgis Fasulis

Na Valašském Hrbu jsem chybět nesměl ani letos!

Na Valašském Hrbu jsem nechyběl od jeho prvního ročníku, vždy jsem absolvoval nejdelší 55 km trasu a logicky jsme nechtěl chybět ani na jeho 5. ročníku! Ale....

28.5.2017 v 15:47 | Karma: 16,45 | Přečteno: 986x | Diskuse| Sport

Georgis Fasulis

Běžel jsem Legendu - Jesenický maraton

Sportovní nadšenci z klubu 3THX ve spolupráci s Báječnými ženami v běhu organizují již 3. rokem dva nádherné horské běhy, květnový Valašský Hrb a srpnový Jesenický maraton, známý taktéž pod zkratkou YES.

21.8.2016 v 16:34 | Karma: 21,68 | Přečteno: 1261x | Diskuse| Sport

Georgis Fasulis

Dal jsem letošní Pražskou stovku, konečně!

„Chceš-li něco vyhrát, běhej stovku, chceš-li něco zažít, běhej maraton,“ řekl kdysi Emil Zátopek a já si dovolím doplnit: a chceš-li zážitek, na který jen tak nezapomeneš, přihlaš se na Olafovu Pražskou stovku!

8.12.2015 v 22:39 | Karma: 19,32 | Přečteno: 962x | Diskuse| Sport

Georgis Fasulis

Jesenický Maraton 2015 - nejkrásnější horský maraton

V sobotu 22.8.2015 jsem absolvoval již podruhé nádherný Jesenický maraton. Je to podle mne ten nejhezčí horský maraton u nás. Trasa totiž vede po téměř celém hřebenu Hrubého Jeseníku.

23.8.2015 v 18:30 | Karma: 16,94 | Přečteno: 1048x | Diskuse| Sport

Georgis Fasulis

Valašský Hrb 2015 aneb jak jsem odolal Sirénám a závod dokončil

Když jsem zde loni sepisoval report z Valašského Hrbu 2014, napsal jsem v závěru, že zkusím příští rok stihnout vyhlášení vítězů, které bylo vždy hodinu před limitem na nejdelší trať.

31.5.2015 v 20:22 | Karma: 15,78 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6224x
Kdo jsem? Jsem jedna desetimilióntina této země - nic více, ale ani nic méně.